Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie Strażą Miejską w Białymstoku

Straż Miejska w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15399 Białystok, ul. Składowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 869 67 49 , fax. 0-85 869 6750
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Białymstoku
    ul. Składowa 11
    15399 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 869 67 49, fax. 0-85 869 6750
    REGON: 20017501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.bialystok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie Strażą Miejską w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie Strażą Miejską w Białymstoku, zwanego dalej „Systemem”, oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu Systemu, tak aby rozwiązanie spełniało minimalne funkcjonalności określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) instalację, konfigurację i uruchomienie oprogramowania Systemu oraz integrację i optymalizację wszystkich elementów Systemu, 3) dostawę i konfigurację sprzętu komputerowego, wg minimalnych parametrów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 4) dostawę 12 sztuk radiostacji i ich integrację w Systemie, wg minimalnych parametrów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 5) dostawę 20 sztuk urządzeń mobilnych wraz z dedykowanym oprogramowaniem i ich integrację w Systemie, wg minimalnych parametrów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 6) migrację danych z aktualnie używanego systemu w jednostce Straży Miejskiej w Białymstoku do nowego Systemu w zakresie określonym przez Zamawiającego, 7) przeprowadzenie niezbędnych testów weryfikujących prawidłowość działania Systemu, 8) dostarczenie dokumentacji technicznej całego Systemu, instrukcji obsługi Systemu (administratora i użytkownika końcowego) w języku polskim oraz dokumentacji powdrożeniowej, 9) przeprowadzenie szkoleń w zakresie administrowania i obsługi oprogramowania Systemu dla 4 administratorów oraz 16 użytkowników wskazanych przez Zamawiającego i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 10) opracowanie koncepcji i wykonanie portalu internetowego www.strazmiejska.bialystok.pl wraz z systemem zarządzania treścią. 11) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu zarządzania treścią portalu internetowego www.strazmiejska.bialystok.pl wraz z dostarczeniem instrukcji stanowiskowej dla 4 wybranych pracowników wskazanych przez Zamawiającego i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 12) świadczenie usług gwarancyjnych wdrożonego Systemu przez okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego, 13) świadczenie wsparcia technicznego Systemu w okresie wdrożenia i trwania gwarancji za pomocą profesjonalnych narzędzi oraz zasobów ludzkich, w szczególności: usuwanie błędów oprogramowania, usuwanie awarii, doradztwo, konsultacje, aktualizowanie oprogramowania do najnowszych wersji. 14) udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i sprzęt komputerowy od daty odbioru końcowego, 15) udzielenie bezterminowej licencji na dostarczone oprogramowanie Systemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1) każdy Wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne Oświadczenia wstępne Wykonawcy – wg Załącznika nr 3 i Załącznika nr 4 do SIWZ. 2) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. V ust. 1 pkt 3) SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty – o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp; pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach