Przetargi.pl
„Rewaloryzacja zbiornika wodnego „Kwadratówka” oraz części ogrodowej na terenie Parku Wolności w Brzegu”.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewaloryzacja zbiornika wodnego „Kwadratówka” oraz części ogrodowej na terenie Parku Wolności w Brzegu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów wykonawczych pn.: 1. „Odbudowa zbiornika wodnego Kwadratówka w Parku Wolności w Brzegu”, 2. „Rewaloryzacja części ogrodowej Parku Wolności w Brzegu” specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych projektów. Zakres robót budowlanych: 1) w ramach rewaloryzacji zbiornika wodnego „Kwadratówka”: a) Odwodnienie wykopu. b) Roboty rozbiórkowe w tym w szczególności: - Rozebranie chodnika wokół zbiornika z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej, - Mechaniczna rozbiórka konstrukcji betonowych o grub. pow. 20 cm, - Rozbiórka rurociągów o śr. do 30 cm z ręcznym wydobyciem rur, - Rozebranie studzienek rewizyjnych z cegły na zaprawie cementowej, - Załadunek i przewóz gruzu z rozbiórki rurociągów. c) Roboty ziemne i podbudowa w tym w szczególności: - Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi, - Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III - przygotowanie podłoża pod podsypkę czaszy zbiornika, - Złoża filtracyjne piaskowe, żwirowe wykonywane mechanicznie grubości 20 cm, - Umocnienie czaszy i skarp składowisk włókniną syntetyczną, - Uszczelnianie czaszy i skarp składowiska folią z PCW łączoną przez zgrzewanie. d) Roboty konstrukcyjne zbiornika w tym w szczególności: - Zbrojenie o śr. do 8 mm konstrukcji betonowych: płyty fund., stropy, filary, ściany pionowe lub pochyłe, przyczółki jazów, mury oporowe, głowy śluz, słupy i pojedyncze belki, - Konstrukcja dna i skarp żelbetowa z betonu BH-25, - Układanie mieszanki betonowej pompą Zremb-Stetter, - Okładziny z płytek kamiennych obrabianych na ścianach, - Dylatacje, - Studzienka ściekowa spustowa - z gotowych elementów, - Betonowe dno przelewu ze zbiornika gr. 10cm, - Ściany przelewu ze zbiornika z betonu gr. 12 cm, - Obramowanie z kątownika przelewu ze zbiornika, - Przekrycia przelewu kratką z płaskowników 25 z zamocowaniem, - Montaż wpustów żeliwnych piwnicznych o śr. 100 mm, - Przyłącze wodociągowe z rur PCW łączonych na wcisk. e) Ułożenie chodnika w tym w szczególności: - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej, - Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, - Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej, - Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej f ) Rurociąg doprowadzający z urządzeniami w tym w szczególności: - Remont zastawki na rowie K-7: montaż prowadnic zasuw z ceownika 50 mm, montaż zasuw pojedynczych ślizgowych, zasuwy drewniane o grubości desek i bali po ostruganiu, montaż ręcznych mechanizmów wyciągowych MS-1 wraz ze śrubą wyciągową, wykonanie narzutu kamiennego w płotkach plecionych na włókninie. - Przyczółek wlotowy: wykonanie grodzy ziemnej o wysokości do 1.0 m z umocnieniem stopy skarpy darniną na płask na wlocie (powyżej zastawki wlotowej) i wylocie (poniżej zastawki wylotowej), odwodnienie powierzchni wykopu fundamentu dla przyczółka wlotowego, podłoże betonowe pod konstrukcje, zbrojenie o śr. do 8 mm konstrukcji betonowych, montaż prowadnic zasuw z ceownika 50 mm, zasuwy żeliwne kołnierzowe z obudową na rurociągach PVC o śr. nominalnej 150 mm, kształtki PVC ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn. rury 160 mm. - Filtr żwirowo-koksowy: wykop pod budowlę koparkami podsiębiernymi na odkład, podłoże betonowe pod konstrukcje, zbrojenie o śr. do 8 mm konstrukcji betonowych, załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem piaskowo- żwirowym, załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem koksowym, wykonanie i montaż rusztów stalowych z płaskowników, roboty ziemne. - Rurociąg doprowadzający: ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład, zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1.5 m, ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, podłoża z kruszyw naturalnych grubości 10 cm, rury kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - kielichowe z PVC o śr. nom. 150 m, studzienki rewizyjne o śr. 315 mm głębokości do 2.0 m z rury karbowanej - kineta przepływowa typ 1, rury stalowe kołnierzowe o śr. nom. 200 mm – osłonowe przy przejściach syfonowych . g) Rurociąg odprowadzający z urządzeniami w tym w szczególności: - Rurociąg odprowadzający: ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład, wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi, zasypywanie wykopów, ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, rury kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - kielichowe z PVC o śr. nom. 150 m, wyloty drenarskie W-3 o śr. 15 cm, studzienki rewizyjne o śr. 315 mm głębokości do 2.0 m z rury karbowanej - kineta przepływowa typ 1, rury PVC ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn. 90 mm, kształtki PVC ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn. rury 90 mm, rury stalowe kołnierzowe o śr. nom. 150 mm, rury stalowe kołnierzowe o śr. nom. 200 mm – osłonowe przy przejściach syfonowych. - Osadnik pionowy: wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi, studnia osadnikowa z kręgów betonowych o śr.2000 mm. - Studzienka zasuw: wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi, studzienka zasuw z kręgów betonowych o śr.1200 mm, zasuwy żeliwne kielichowe z obudową. h) Remont alejek i łąk parkowych: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie, nawierzchnia żwirowa - chodnik rozścielany ręcznie, mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi, wykonanie łąk parkowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej na gruncie z nawożeniem, mechaniczna pielęgnacja łąk parkowych. Podsumowanie: - odbudowa czaszy zbiornika wodnego Kwadratówka poprzez rozebranie istniejącej konstrukcji betonowej, uszczelnienie niecki, wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej zbiornika w starych konturach oraz wykonanie okładziny skarp z kamienia naturalnego, - wykonanie chodnika wokół zbiornika z kostki brukowej betonowej, - wykonanie nowego rurociągu doprowadzającego łączącego rów R-K-7 ze zbiornikiem (narożnik południowo-zachodni) wraz z ujęciem brzegowym wody, filtrem żwirowo-koksowym, 2 studzienkami kontrolnymi i przejściem syfonowym pod rowem, - wykonanie rurociągu odprowadzającego łączącego zbiornik (narożnik północno-wschodni) z Potokiem Kościelna wraz ze spustem dennym i przelewem górnym, studzienką zasuw, osadnikiem pionowym, 7 studzienkami kontrolnymi, przejściem syfonowym pod rowem i wylotem. - wykonanie w trasie rurociągu doprowadzającego: filtru żwirowo-koksowego w konstrukcji żelbetowej o wymiarach zewnętrznych 2,00 x 4,00 m, 2 studzienek kontrolnych o średnicy 315 mm, ujęcia brzegowego wody z komorą zasuw o wymiarach zewnętrznych 2,00 x 0,90 m, - wykonanie w trasie rurociągu odprowadzającego: studzienki zasuw o średnicy 1,20 m, osadnika pionowego o średnicy 1,50 m, 6 studzienek kontrolnych o średnicy 315 mm, wylotu betonowego na Rzece Kościelna o wymiarach 0,5 x 0,6 m. 2) w ramach rewaloryzacji części ogrodowej Parku Wolności do: - wykonania szlachetnych nawierzchni mineralnych w miejsce istniejących zniszczonych nawierzchni ziemnych i tłuczniowych alejek parkowych, - zakupu i montażu elementów małej architektury w postaci ławek parkowych w ilości 17 sztuk, koszy na odpadki w ilości 17 sztuk, tablic informacyjnych w ilości 2 sztuki, koszy na psie odchody w ilości 2 sztuki, - demontażu 10 sztuk ławek parkowych na czas trwania inwestycji i montażu 10 sztuk ławek parkowych po zakończeniu inwestycji wraz z malowaniem listew, - wykonania remontu istniejących, ozdobnych murków kamiennych w miejscu pomnika martyrologicznego. 3) wykonanie kompletu pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zbiornika wodnego i ciągu komunikacyjnego oraz elementów małej architektury, 4) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów oraz obmiarem powykonawczym dla każdej z branży. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, pozwoleń na budowę, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak również wszelkie inne koszty, w tym w szczególności koszt zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty doprowadzenia i zużycia mediów do celów budowy, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzonych robót oraz projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem i późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii, koszty oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami wykonanych robót potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty utylizacji i wywozu materiałów z rozbiórki oraz czasowego ich składowania przed powtórnym wbudowaniem, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty ubezpieczenia budowy, itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy także dołączyć: 1) wykaz pracowników załącznik nr 7 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 4) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach