Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach

SIM Opolskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Rynek 40
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SIM Opolskie Sp. z o.o.
    Rynek 40
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    REGON: 520702142
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.simopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium:Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Termin wniesienia wadium upływa w dniu w którym upływa termin składania ofert, zgodnie z rozdziałem XVI SWZ.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: ING 16 1050 1490 1000 0091 5132 3160 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr 5/ZP/2023”Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: .pdf).8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.9. Zwrot wadium z urzędu.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.10. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;- którego oferta została odrzucona;- po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;- po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych11. Zatrzymanie wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z ustawą Pzp i w przypadkach tam wymienionych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 5.000.000,00 PLN;b) wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 5.000.000,00 PLN;c) osiągnął łączne przychody netto nie mniejsze niż 40.000.000,00 PLN w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycje: „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”d) wykaże wskaźnik bieżącej płynności finansowej na poziomie równym co najmniej 1,20 na koniec każdego z trzech ostatnich lat. Wskaźnik bieżącej płynności finansowej liczony jest jako iloraz:Aktywów obrotowych ogółem pomniejszonych o należności z tytułu robót, dostaw i usług o okresie płatności powyżej jednego roku i zobowiązań krótkoterminowych pomniejszonych o zobowiązania z tytułu robót, dostaw i usług o okresie wymagalności powyżej jednego roku.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej w całości musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4) zdolności technicznej lub zawodowejZa minimalny poziom zdolności uznane zostanie jeżeli Wykonawca spełni warunek i wykaże, że:a) Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zadania obejmujące budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, co najmniej czterokondygnacyjnego, wraz z instalacjami wewnętrznymi, wyposażonego w windy oraz zagospodarowanie terenu, o powierzchni użytkowej mieszkań powyżej 3000 m2 każdy budynek i zawierający co najmniej 40 mieszkań każdy budynek. Wartość każdego z tych zadań powinna wynosić co najmniej 20.000.000,00 zł bruttoWymienione w warunku budynki uzyskały decyzję pozwolenia na użytkowanie.b) Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zadania obejmujące dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 20 kWp.c) do realizacji zamówienia skieruje następujące osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:- co najmniej 1 osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika budowy dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu o powierzchni użytkowej mieszkań min. 3000 m2- co najmniej 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu o powierzchni użytkowej mieszkań min. 3000 m2.- co najmniej 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu o powierzchni użytkowej mieszkań min. 3000 m2.- co najmniej 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży drogowej posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu o powierzchni użytkowej mieszkań min. 3000 m2.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej w całości musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach