Przetargi.pl
Rewaloryzacja parku dworskiego przy budynku Urzędu Gminy w Obrowie

Gmina Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87126 Obrowo, Aleja Lipowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 786 022 , fax. 56 6786022 w. 135
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrowo
    Aleja Lipowa 27
    87126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 786 022, fax. 56 6786022 w. 135
    REGON: 87111874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.obrowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja parku dworskiego przy budynku Urzędu Gminy w Obrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja parku dworskiego przy budynku Urzędu Gminy w Obrowie . 4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 (część I remont nawierzchni dróg, parkingów, chodników, mała architektura) i 8A(część II - zieleń) do SIWZ oraz w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 (część I I remont nawierzchni dróg, parkingów, chodników, mała architektura) i 9A (część II zieleń) do SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 10 (część I remont nawierzchni dróg, parkingów, chodników, mała architektura) i 10A (część II zieleń) do SIWZ. 4.3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : PODSTAWOWY ZAKRES ROBÓT: Część I: remont nawierzchni dróg, parkingów, chodników, mała architektura 1. rozebranie nawierzchni jezdni bitumicznej wraz z rozbiórką podbudowy – 1321 m2 2. rozebranie nawierzchni betonowej grub. 10 cm – 104 m2 3. rozebranie chodników z płytek betonowych – 81 m2 4. rozebranie nawierzchni z destruktu bitumicznego grub. 10 cm – 75 m2 5. rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 37 m2 6. rozebranie krawężników betonowych wraz z rozbiórką ław– 210 m 7. rozebranie obrzeży betonowych – 210 m 8. nawierzchnia drogi z kostki granitowej 9/11 w kolorze szarym na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin miałem granitowym , podbudowie z KŁSM grub. 15 cm – warstwa dolna i grub. 5 cm – warstwa górna oraz warstwie odsączającej 15 cm – 1395 m2 9. nawierzchnia parkingów z kamienia polnego ciętego grubości 10cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin miałem kamiennym i podbudowie z KŁSM grubości 15 cm warstwie odsączającej grub. 10 cm – 475m2 10. nawierzchnia chodników, z kostki granitowej 4/6 cm szarej oraz płyt granitowych grub 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin miałem granitowym oraz na warstwie wyrównawcze grub. 10 cm - 200 m2 11. nawierzchnia chodników w parku naturalna typu "hanse grand" układana w dwóch warstwach 3 cm – warstwa górna o uziarnieniu 0/8 i 5 cm warstwa dolna dynamiczna 0/16 – 619 m2 12. obramowanie chodników kostką kamienną granitową 8/10 na ławie betonowej – 129 m2 13. krawężniki granitowe surowo ciosane 12/25 na ławie betonowej – 600 m 14. krawężniki granitowe cięte 12/25 na ławie betonowej – 168 m 15. krawężniki betonowe wtopione 12/25 na ławie betonowej – 28 m 16. obrzeża granitowe 8/30 – 105 m 17. znaki pionowe D-18a – 2szt. 18. elementy małej architektury: - zestawy do ćwiczeń – 3 kpl. - stojaki rowerowe - 3 szt. - ławki – 9 szt. - kosze na śmieci- 4 szt. Część II: Zieleń 1.Wycinka drzew i krzewów 2. Rekultywacja trawników 3.Sadzenie drzew i krzewów 4. Założenie trawnika 5. Pielęgnacja Ponieważ park dworski został wpisany do rejestru zabytków w 1984 roku prace remontowe na tym terenie objęte są wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. Wytyczne te wskazują na zastosowanie materiałów naturalnych do wykonania nawierzchni stosowanych w tamtych latach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych dla każdej części (art. 45 ustawy Pzp). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert określonego w pkt. 12.1. do godz. 10:00. 8.2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Obrowo w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 61 9491 0003 0020 0006 0091 0003 (za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę i godzinę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 8.3.1. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny tytuł: „Rewaloryzacja parku dworskiego przy budynku Urzędu Gminy w Obrowie Część…. „ . 8.3.2. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 8.2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium. Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium z ofertą. 8.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a niniejszej ustawy, niezwłocznie po: a) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) unieważnieniu postępowania. 8.5. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.6. Wykonawca dołącza do składanej oferty dowód wniesienia wadium w oryginale, bądź w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, podpisanej przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8.7.Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z prowadzonego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach