Przetargi.pl
"Place zabaw - nowoczesne miejsca infrastruktury rekreacyjnej i turystycznej na terenie Gminy Dobrcz, w m.: Dobrcz, Kotomierz, Borówno, Kozielec, Strzelce Górne, Stronno"

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, ul. Długa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 648 010 , fax. 523 648 032
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    ul. Długa 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 648 010, fax. 523 648 032
    REGON: 53425600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Place zabaw - nowoczesne miejsca infrastruktury rekreacyjnej i turystycznej na terenie Gminy Dobrcz, w m.: Dobrcz, Kotomierz, Borówno, Kozielec, Strzelce Górne, Stronno"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia "Place zabaw - nowoczesne miejsca infrastruktury rekreacyjnej i turystycznej na terenie Gminy Dobrcz, w m.: Dobrcz, Kotomierz, Borówno, Kozielec, Strzelce Górne, Stronno" zostaną zrealizowane następujące zadania: 1. Wymiana i uzupełnienie urządzeń na placu zabaw w m. Dobrcz, gmina Dobrcz, działka nr 25; projektowane urządzenia w ramach zadania: -domek wielofunkcyjny, piaskownica, huśtawka, regulamin korzystania z placu zabaw, tablica informacyjna o dofinansowaniu realizacji zadania z środków Unii Europejskiej. 2. Wymiana i uzupełnienie urządzeń na placu zabaw w m. Kotomierz, gmina Dobrcz, działka nr 245/5, projektowane urządzenia w ramach zadania: domek wielofunkcyjny, piaskownica, huśtawki, tablica z grą kółko i krzyżyk, regulamin korzystania z placu zabaw, tablica informacyjna o dofinansowaniu realizacji zadania z środków Unii Europejskiej. 3. Wymiana i uzupełnienie urządzeń na placu zabaw w m. Borówno, gmina Dobrcz, działka nr 56/1, projektowane urządzenia w ramach projektu: domek wielofunkcyjny, piaskownica, huśtawka, karuzela, pochylnia/równowaga, domek przeznaczony dla najmłodszych użytkowników, stół do gry w chińczyka, kółko i krzyżyk, regulamin korzystania z placu zabaw, tablica informacyjna o dofinansowaniu realizacji zadania z środków Unii Europejskiej. 4. Budowa placu zabaw w m. Kozielec, gmina Dobrcz, działka nr 166: projektowane urządzenia w ramach zadania: huśtawka, bujaki, piaskownica, domek wielofunkcyjny, tablica kredowa, karuzela, regulamin korzystania z placu zabaw, tablica informacyjna o dofinansowaniu realizacji zadania z środków Unii Europejskiej. 5. Wymiana i uzupełnienie urządzeń na placu zabaw w m. Strzelce Górne, gmina Dobrcz, działka nr 122/2: projektowane urządzenia w ramach zadania: domek wielofunkcyjny, huśtawki, tablica do gry kółko i krzyżyk, regulamin korzystania z placu zabaw, tablica informacyjna o dofinansowaniu realizacji zadania z środków Unii Europejskiej. 6. Budowa placu zabaw w m. Stronno, gmina Dobrcz, działka nr 226/6, projektowane urządzenia w ramach zadania: bujaki na sprężynie, piaskownica, huśtawki, domek wielofunkcyjny, karuzela, ławka, regulamin korzystania z placu zabaw, tablica informacyjna o dofinansowaniu realizacji zadania z środków Unii Europejskiej. UWAGA: Postępowanie dotyczy realizacji operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił przy każdym placu zabaw tablice informacyjne ( 6 szt. ) z informacją o dofinansowaniu inwestycji z w/w środków. Treść tablic informacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym ( Pani Anna Wiszniewska, tel. 52 364 80 34 ). Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: CPV- 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych CPV- 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez urządzenia lub materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia lub materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 4. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w tym brak przyznania planowanego dofinansowania zewnętrznego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 7. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót , który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 10. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 7.000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający zapłatę wadium oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach