Przetargi.pl
Renowacja placu postojowego i schodów wejściowych do budynku Szkoły Policealnej im. Mikołaja Kopernika w Ełk

Szkoła Policealna ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Bahrkego, 2B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876103940
  • Data zamieszczenia: 2023-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna
    Bahrkego, 2B
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876103940
    REGON: 281457724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmedyk.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja placu postojowego i schodów wejściowych do budynku Szkoły Policealnej im. Mikołaja Kopernika w Ełk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Renowacja placu postojowego i schodów wejściowych do budynku Szkoły Policealnej im. Mikołaja Kopernika w Ełku”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni placu postojowego wraz z budową kanalizacji deszczowej, wymianą lamp oświetleniowych oraz remont schodów wejściowych do budynku Szkoły składający się z poszczególnych etapów:1) demontaż i rozbiórka istniejących nawierzchni,2) wywóz gruzu,3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych wokoło schodów wejściowych,4) wykonanie nowych schodów z bloczków betonowych,5) obudowanie klinkierem murków na wejściu,6) wykonanie palisady przy terenie zielonym,7) montaż balustrad ze stali nierdzewnej,8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,9) montaż lamp oświetleniowych,10) zainstalowanie kanalizacji deszczowej.3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia określony jest w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa i STWIOR) .4. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. 5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.6. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji prac składających się na przedmiot zamówienia, na kwotę 300.000,00 zł i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy.7. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:1) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów za opracowania, prace i badania wymagane dokumentacją projektową. 2) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z utrzymaniem w czystości dróg po których poruszają się pojazdy budowy.3) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych.4) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i trwa do zakończenia odbioru końcowego.8. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 9. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem lub zamontowaniem należy przedstawić do akceptacji zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności technicznej i zawodowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu latach, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie parkingów lub placów postojowych o wartości min 300.000, 00 zł brutto.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną 300.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach