Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych

GMINA GĄSAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, Żnińska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GĄSAWA
    Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane – remonty dróg gminnych wewnętrznych, poprzez wykonanie nakładek asfaltowych:• Droga gminna wewnętrzna w Biskupinie – wykonanie jednowarstwowego dywanika bitumicznego na odcinku od km 0+000,00 do km 0+031,50 m, wykonanie poboczy;• Droga gminna wewnętrzna sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie - wykonanie jednowarstwowego dywanika bitumicznego na całym odcinku 66,50m (64,00+2,50m), odszukanie i regulacja włazów kanalizacyjnych, wykonanie poboczy;• Droga gminna wewnętrzna ul. Huby w Gąsawie – wykonanie wzmocnienia i jednowarstwowego dywanika bitumicznego na odcinku o długości 260 mb pomiędzy zabudowaniami, wykonanie poboczy;• Droga gminna wewnętrzna w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 138 - wykonanie wzmocnienia oraz ułożenia nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej na całym odcinku od km 0+000,00 do km 0+106,00 m wykonanie poboczy;• Droga gminna wewnętrzna w Godawach / działka nr 142/1 - na całym odcinku od km 0+000,00 do km 0+170,00 m wykonanie nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej, wykonanie poboczy;• Droga gminna wewnętrzna w Gogółkowie / działka nr 73/2 - na całym odcinku o długości 218 wykonanie wzmocnienia oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej, wykonanie pobocza.• Droga gminna wewnętrzna w Gogółkowie / działka nr 113/8 - na całym odcinku od km 0+000,00 do km 0+250,00 m wykonanie jednowarstwowego dywanika bitumicznego, wykonanie poboczy, regulacja włazów kanalizacyjnych.Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SWZ.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ: 1) zał. nr 1 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Biskupinie Gmina Gąsawa / działka nr 77”;2) zał. nr 1a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Biskupinie Gmina Gąsawa / działka nr 77”;3) zał. nr 2 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie / działka nr 149/12”;4) zał. nr 2a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie / działka nr 149/12;5) zał. nr 3 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Huby Gmina Gąsawa / działka nr 121/1”;6) zał. nr 3a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Huby Gmina Gąsawa / działka nr 121/1”;7) zał. nr 4 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 138”;8) zał. nr 4a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 138”;9) zał. nr 5 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 142/1”;10) zał. nr 5a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 142/1”;11) zał. nr 6 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 73/2”;12) zał. nr 6a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 73/2;13) zał. nr 7 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 113/8”;14) zał. nr 7a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 113/8;15) zał. nr 8 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym „Pałuki” w Żninie nr rachunku 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005 z dopiskiem "Wadium – IRG.271.22.2023".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Gąsawa7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej trzy roboty budowlane polegające na remontach, budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej, których łączna długość wyniesie nie mniej niż 500 mb.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust. 4 SWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: kierownik budowy – posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831).Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych stosownie do art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust.4 SWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.Powyższe warunki określone w lit. a) i b) muszą zostać spełnione łącznie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach