Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa (z podziałem na sześć części)

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska 39c 39c
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
    REGON: 00055213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa (z podziałem na sześć części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa (z podziałem na sześć części) 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót z podziałem na zadania częściowe obejmuje: 2.1. Zadanie częściowe nr I - Remont drogi gminnej - ulicy Dobrodzieńskiej w miejscowości Ligota Turawska (etap I) - odcinek A-B i C-D. 2.1.1. Ogólny obmiar inwestycji: 1) odcinek A-B: a) Długość odcinka - 98,00 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2) odcinek C-D: a) Długość odcinka - 146,00 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m lub do granicy działki; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.1.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korytowanie istniejącej nawierzchni; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm; d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm; e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; g) Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70 i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70); h) Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm; i) Wykonanie oznakowania pionowego; j) Uporządkowanie terenu plantowanie; k) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną; 2.1.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10a i 11a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. Zadanie częściowe nr II - Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej w miejscowości Kadłub Turawski - odcinek E-F. 2.2.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 200 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,75 m lub do granicy działki; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.2.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korytowanie istniejącej nawierzchni; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm; d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm; e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; g) Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70 i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70); h) Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm; i) Wykonanie oznakowania pionowego; j) Uporządkowanie terenu plantowanie; k) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną; 2.2.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10b i 11b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Zadanie częściowe nr III - Remont drogi gminnej - ulicy Kolanowskiej w miejscowości Zawada (etap I) - odcinek A-B. 2.3.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 127 mb; b) Szerokość jezdni - 3,5 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.3.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korygowanie nawierzchni drogi; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy); d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy); e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Oś drogi należy dostosować do warunków terenowych; g) Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2; h) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 4 cm; i) Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2; j) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. grub. 4 cm; k) Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 8 cm; szer. 0,50 m; l) Uporządkowanie terenu plantowanie; m) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 2.3.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10c i 11c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Zadanie częściowe nr IV - Remont drogi gminnej - bocznej od ulicy Cmentarnej w miejscowości Osowiec. 2.4.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 143 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.4.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korytowanie istniejącej nawierzchni; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm; d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm; e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; g) Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70 i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70); h) Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm; i) Wykonanie oznakowania pionowego; j) Uporządkowanie terenu plantowanie; k) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną; 2.4.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10d i 11d do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.5. Zadanie częściowe nr V - Remont drogi gminnej - ulicy Nadleśnej w miejscowości Bierdzany (etap I) - odcinek C-D. 2.5.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 110 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.5.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korygowanie nawierzchni drogi; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy); d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy); e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Oś drogi należy dostosować do warunków terenowych; g) Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2; h) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 4 cm; i) Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2; j) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. grub. 4 cm; k) Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 8 cm; szer. 0,50 m; l) Uporządkowanie terenu plantowanie; m) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 2.5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10e i 11e do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6. Zadanie częściowe nr VI - Remont drogi gminnej - ulicy Dębowej w miejscowości Bierdzany - odcinek A-B i C-D. 2.6.1. Ogólny obmiar inwestycji: 1) odcinek A-B: a) Długość odcinka - 176,50 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2) odcinek C-D: a) Długość odcinka - 60,0 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.6.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korygowanie nawierzchni drogi; c) Wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 20cm (dotyczy również poboczy); d) Na odcinku C-D zachodzi konieczność poszerzenia korony drogi pod nową konstrukcję. W związku z tym konieczne jest dodatkowe zdjęcie humusu i wbudowanie nasypu z pospółki. e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 3 cm; g) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm; h) Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm -szer. 0,50 m; i) Uporządkowanie terenu plantowanie; j) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 2.6.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10f i 11f do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2.4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały, robocizna, sprzęt) na okres wskazany w formularzu ofertowym, lecz nie krótszy niż 5 lat (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 1. 2 500,00 złotych, (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla zadania częściowego nr I; 2. 2 500,00 złotych, (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla zadania częściowego nr II; 3. 1 500,00 złotych, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) dla zadania częściowego nr III; 4. 1 500,00 złotych, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) dla zadania częściowego nr IV; 5. 1 500,00 złotych, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) dla zadania częściowego nr V; 6. 2 000,00 złotych, (słownie: dwa tysiące złotych) dla zadania częściowego nr VI

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach