Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych na terenie gminy Turawa w 2016 roku (z podziałem na trzy części)

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska 39c 39c
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
    REGON: 00055213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych na terenie gminy Turawa w 2016 roku (z podziałem na trzy części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa w 2016 roku (z podziałem na trzy części) 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót z podziałem na zadania częściowe obejmuje: 2.1. Zadanie częściowe nr I - Remont drogi gminnej - łącznika ulicy Opolskiej w miejscowości Kadłub Turawski - odcinek A-B i C-D. 2.1.1. Odcinek A-B: 1) Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 183 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,75 m lub do granicy działki; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) Frezowanie istniejącego betonu asfaltowego; b) Uzupełnienie kamieniem łamanym o uziarnieniu 0-31,5 mm - 10 cm; c) Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm - w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70 i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70; d) Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm; e) Regulacja pionowa studzienek; f) Wykonanie oznakowania pionowego; g) Uporządkowanie terenu plantowanie; h) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z mapą z pomiaru powykonawczego przyjętą do zasobu PZGiK. 2.1.2. Odcinek C-D: 1) Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 240 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,75 m lub do granicy działki; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korytowanie istniejącej nawierzchni; c) Wymiana istniejących przepustów na nowe; d) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 20 cm; e) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm; f) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; g) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; h) Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm - w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70 i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70; i) Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm; j) Regulacja pionowa studzienek; k) Uporządkowanie terenu plantowanie; l) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z mapą z pomiaru powykonawczego przyjętą do zasobu PZGiK. 2.1.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10a i 11a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. Zadanie częściowe nr II - Remont drogi gminnej - bocznej od ulicy Dworcowej wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr 1726 O w miejscowości Osowiec. 2.2.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 109 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. 2.2.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Przebudowa słupa linii napowietrznej i przełożenie kabli nN. c) Korytowanie istniejącej nawierzchni; d) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm - gr. 15 cm; e) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - gr. 10 cm; f) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; g) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; h) Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm - w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70 i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70; i) Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm; j) Regulacja pionowa studzienek; k) Wykonanie oznakowania pionowego; l) Uporządkowanie terenu plantowanie; m) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z mapą z pomiaru powykonawczego przyjętą do zasobu PZGK. 2.2.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10b 1, 10b 2, 11b 1 i 11b 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Zadanie częściowe nr III - Remont drogi gminnej - bocznej od ulicy Leśnej wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr 1726 O w miejscowości Osowiec. 2.3.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka A-B - 161 mb; b) Szerokość jezdni A-B - km 0+000 - 0+045 - 4,0 m + pobocze 1 x 0,5 m i opaska bezp. 1 x 0,5 m. km 0+045 - 0+161 3,5 m + pobocze 2 x 0,5 m c) Długość odcinka C-D - 28 mb; d) Szerokość jezdni C-D - 3,5 m + pobocze 2 x 0,5 m e) Rodzaj nawierzchni jezdni - kostka betonowa 2.3.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Korygowanie nawierzchni drogi; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm; d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 10 cm; e) Podsypka z miału kamiennego - gr. 3 cm; f) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; g) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; h) Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej - gr. 8 cm. i) Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm -szer. 0,50 m od krawędzi jezdni na całej długości odcinka; j) Regulacja pionowa studzienek; k) Wykonanie oznakowania pionowego; l) Uporządkowanie terenu plantowanie m) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z mapą z pomiaru powykonawczego przyjętą do zasobu PZGiK. 2.3.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10c i 11c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2.5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały, robocizna, sprzęt) na okres wskazany w formularzu ofertowym, lecz nie krótszy niż 5 lat (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 1) 5 000,00 złotych, (słownie: pięć tysięcy złotych) dla zadania częściowego nr I. 2) 1 000,00 złotych, (słownie: jeden tysiąc złotych) dla zadania częściowego nr II. 3) 3 000,00 złotych, (słownie: trzy tysiące złotych) dla zadania częściowego nr III.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach