Przetargi.pl
Remont zewnętrznej elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
    REGON: 001020884
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zewnętrznej elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych dotyczących Remontu zewnętrznej elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze wraz z pracami towarzyszącymi polegających m.in. na: Demontażu istniejących warstw docieplenia ścian, Ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, Częściowym zamurowaniu ścianek z luksferów i montażu okien o wym. 1,5x2,6m na klatkach schodowych, Wymianie rur spustowych i wykonaniu obróbek blacharskich, Demontaż i montaż istniejących parapetów zewnętrznych 370 mb. Wykonaniu pozostałych prac określonych w obmiarze robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i projekt umowy wraz z załącznikami, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Obmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy określający zakres prac przewidzianych do wykonania. Załączona do specyfikacji dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót obejmuje swoim zakresem całość prac związanych z termomodernizacją obiektu. Przedmiotem prowadzonego postepowania jest wykonanie prac określonych w pkt. 3.1 SIWZ i tylko w takim zakresie należy posługiwać się załączoną do specyfikacji dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do których spełnienia Wykonawca zobowiązany będzie w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach