Przetargi.pl
Remont wieży - prace remontowo - konserwatorskie przy Zespole pałacowo - parkowym w Ugoszczu

Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-522 Ostrowite, Ugoszcz 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 270 11 33 , fax. 0-54 270 11 33
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu
    Ugoszcz 30 30
    87-522 Ostrowite, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 270 11 33, fax. 0-54 270 11 33
    REGON: 91050612300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsugoszcz.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wieży - prace remontowo - konserwatorskie przy Zespole pałacowo - parkowym w Ugoszczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-konserwatorskich w budynku pałacowym wchodzącym w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w miejscowości Ugoszcz w zakresie remontu elewacji i dachu wieży. 2. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, a także z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości. 3. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje prace związane z remontem elewacji wieży oraz wymianą pokrycia dachowego wieży budynku pałacowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja, która stanowi załączniki do SIWZ, tj.: 1) załącznik nr 8.1 - projekt budowlany pn. Remont elewacji budynku pałacowego w Ugoszczu, gmina Brzuze, 2) załącznik nr 8.2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) załącznik nr 8.3 - przedmiar robót. Uwaga: projekt budowlany obejmuje prace remontowych elewacji budynku pałacowego w części dotyczącej remontu wejścia frontowego oraz remontu elewacji wieży łącznie z wymianą pokrycia dachu wieży. Niniejsze postępowanie dotyczy tylko wykonania remontu elewacji i dachu wieży. 4. Zamawiający informuje, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w budynku wpisanym do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod numerem A/1502. Zamawiający posiada prawomocną decyzję Starosty Rypińskiego zatwierdzającą projekt budowlany oraz udzielającą pozwolenie na roboty budowlane oraz decyzję Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwalającą na prowadzanie robót budowlanych przy zabytku. 5. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, a także z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości. 6. Zamawiający informuje, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. 7. Użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia znaki towarowe, nazwy własne lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako materiał konieczne do użycia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych oraz standardów jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. 8. Zastosowane w toku wykonywania robót budowlanych materiały (wyroby budowlane) muszą spełniać wymogi wynikające z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stasowania w budownictwie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 10. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 11. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne - 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe, - 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe, - 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu Bank BGŻ S.A. o/Brodnica konto nr 61 2030 0045 1110 0000 0187 0040 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium - remont elewacji i dachu wieży. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - sekretariat - Pani Iwona Zawacka. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25 maja 2016 r. do godz. 11 00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsugoszcz.republika.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach