Przetargi.pl
Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2512D w miejscowości Krzewie Wlk. nad linią kolejową PKP

Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7822610 , fax. 075 7822610
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
    ul. Ogrodowa 1 1
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7822610, fax. 075 7822610
    REGON: 23082648900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2512D w miejscowości Krzewie Wlk. nad linią kolejową PKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2512D w miejscowości Krzewie Wlk. nad linią kolejową PKP nastąpi w oparciu o Ekspertyzę przedmiotowego wiaduktu oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne załączone do SIWZ. Wiadukt jest zlokalizowany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 i art. 24 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia oraz pozostałe określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w dziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: roboty budowlane - remont lub przebudowa wiaduktu lub mostu lub estakady lub kładki nad czynną linią kolejową PKP, o wartości co najmniej 250 tyś. złotych brutto. Zamawiający wymaga wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej j.w. potwierdzonej referencjami. 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę co najmniej: - układarka do układania mieszanek mineralno-bitumicznych - min. 1 szt. - walec stalowy gładki - min. 2 szt. - walec ogumiony - min. 1 szt. - płyta wibracyjna - min. 1 szt. - rusztowania (stacjonarne), - pompa do układania betonu natryskowego - min. 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość wynajęcia lub użyczenia wymienionego sprzętu na rzecz wykonawcy przez inny podmiot. Uczestnik przetargu musi określić czy ten sprzęt jest jego własnością, wynajęty lub czy należy do podwykonawcy. 6) informacja dotycząca osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy i majster budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że zatrudnia co najmniej 1 osobę kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót oraz co najmniej 1 osobę kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 3 lata jako majster budowy podobnych robót. Ponadto w przypadku kierownika budowy należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji robót budowlanych. W odniesieniu do pkt. 5 i 6 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach