Burmistrz Miasta Bielawa ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, ul. Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 8334-255 , fax. 074 8335838
- Data zamieszczenia: 2013-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bielawa
ul. Plac Wolności 1 1
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
tel. (074) 8334-255, fax. 074 8335838
REGON: 890717823 - Adres strony internetowej zamawiającego: inwest@um.bielawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont koryta potoku Bielawica w rejonie ul. Nowobielawskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Most tymczasowy-Konstrukcję mostu tymczasowego stanowi 6 stalowych dźwigarów dwuteowych I-300, opartych na murach oporowych koryta potoku oraz drewniana płyta pomostowa. Charakterystyka mostu: długość-8,00 m, szerokość przęsła- 3,50 m, szerokość pasów bezpieczeństwa-2x 0,50 m, klasa obciążeń-E (l5 ton), kąt skrzyżowania z przeszkodą-45°. Dźwigary dwuteowe projektuje się ze stali 18G2A w rozstawie co 0,70 .m, oparte na ławach żelbetowych. Płytę pomostu projektuje się z drewna iglastego klasy C 30? poprzecznice z belek 12 x 18 cm, dylinę jezdni z bali 13 x. 16 cm. Poprzecznice mocowane są do dźwigarów głównych za pomocą kątowników L 120 x 120 x l0 i śrub M 20. Kątowniki, połączone są z dźwigarami za pomocą spoin pachwinowych. Charakterystyka nowego mostu Głównym założeniem projektowym było zlikwidowane filarka w środku koryta potoku oraz przyjęcie nośności C; tj. 30 ton dla pojazdów korzystających z ulicy Nowobielawskiej w Górnej Bielawie oraz utrzymanie głównych rzędnych z istniejącego mostu. długość przęsła-9,0 m, szerokość jezdni-6,0 m, szerokość chodników-1,5 m i 0,5 m, klasa obciążeń - C 30 t, światło pionowe -1,64 m, światło poziome - 5,00 m. Istniejące sklepienie ceglane łukowe oparte na stalowych dźwigarach dwuteowych zostanie całkowicie rozebrane i zastąpione żelbetową płytą struno-betonową DS9 wzmocnioną płytą współpracującą. Całkowita grubość płyty pomostu części nośnej wynosi 48 cm. Płyta chodnikowa oddzielona jest od jezdni za pomocą krawężnika kamiennego. Do konstrukcji chodnika zamocowana jest z jednej strony bariero-poręcz typu sztywnego w odległości 0,50 m od krawężnika, z drugiej strony - stalowa balustrada szczelinowa odsunięta 1,50 m od krawędzi. Belki pomostowe DS9 mają kształt prostokąta, wykonane są z betonu B 45 (C35/45) i sprężone są 16 splotami sprężającymi ? 15,5 mm. Długość belki z wypuszczonymi splotami wynosi 9,00 m, szerokość - 89 cm i wysokość 24 cm. Płytę współpracującą projektuje się z betonu B35 W8 i zbrojenia stalą BSt 500S o wysokości 24 cm. Belki pomostowe opierają się na przyczółkach posadowionych na zbrojonej ławie fundamentowej. Trzon przyczółków zbrojony jest stalowymi. Wysokość przyczółków dostosowana jest do spadku jezdni i wynosi: przyczółek prawy - 208,5 cm, przyczółek lewy - 186,3 cm. Szerokość przyczółka w miejscu oparcia płyty pomostowej wynosi 100,0 cm. Przyczółek należy wykonać z betonu B35 W8 i zbroić stalą BSt 505 S. Szczegóły dotyczące płyty pomostowej i przyczółków przedstawiają rysunki od nr 4 do nr 8 w dokumentacji wykonawczej projektu remontu potoku, Technologia betonowania płyty pomostu Przed betonowaniem płyty nadbetonu, prefabrykowane deski strunobetonowe oczyścić metodą strumieniowo-ścierną i dokładnie nasączyć wodą. Po wykonaniu betonowania należy zwrócić uwagę na pielęgnację betonu, Technologia betonowania przyczółków Betonowanie przyczółków należy wykonać etapowo, tj. najpierw lewy a następnie prawy przyczółek. W czasie przygotowań do betonowania zaleca się wykorzystywać filarek starego mostu do rozdzielenia przepływających wód potoku, Po wykonaniu prac rozbiórkowych należy wykonać pomiary niwelacyjne i porównać istniejące rzędne z rzędnymi projektowanymi, Niwelację kontrolną musi przeprowadzić uprawniony geodeta i musi ją udokumentować szkicem. W pobliżu placu budowy należy założyć reper roboczy w celu bieżącej kontroli robót. Koryto potoku Bielawica Dokumentacja przewiduje odbudowę zniszczonych murów oraz przebudowę dna potoku poprzez umocnienie dna brukiem, kamiennym ułożonym, w kształcie łódki na podbudowie betonowej. W czasie remontu dna zostanie zlikwidowany filarek z bloczków kamiennych wspierający pomost ceglanego sklepienia łukowego. Przebudowa koryta potoku znacznie poprawi warunki przepływu wód powodziowych w tej części Bielawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bielawa.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/przetargi/nieograniczony/01_01_13
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa odcinka ulicy Wrocławskiej DK3 wraz z odtworzeniem mostu drogowego na wysokości budynków 105-111 w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-08-14 - Remont obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. Nowodworskiej nad drogą LPWiK w Legnicy
Dodano: 2014-07-16 - Budowa mostu na kanale Młynówka wraz z dojazdami - ul. Osiedle Robotnicze w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-07-07 - Odbudowa mostu dz. nr 54/3 i 54/2 przy posesji nr 3
Dodano: 2013-06-28 - Remont tunelu samochodowego południowego pod pl. Dominikańskim we Wrocławiu
Dodano: 2013-05-27 - Remont kładki dla pieszych nad potokiem Baczyna km 0+070
Dodano: 2012-08-20 - Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynieryjnych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Dodano: 2012-02-06 - Remont generalny istniejącej kładki dla pieszych w ciągu rzeki Zimnicy
Dodano: 2010-08-23 - Przebudowa mostu na rzece Orla w ciągu drogi powiatowej nr 1110D Wąsosz - Pobiel
Dodano: 2009-05-13 - Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2512D w miejscowości Krzewie Wlk. nad linią kolejową PKP
Dodano: 2009-04-29