Przetargi.pl
„Remont wału przeciwpowodziowego nad jeziorem Jamno polder Łabusz”

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 19
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont wału przeciwpowodziowego nad jeziorem Jamno polder Łabusz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 1.2. Lokalizacja Obiekt znajduje się na terenie gminy Sianów w obrębie ewidencyjnym Kleszcze (wał chroniący polder Łabusz) oraz w obrębie ewidencyjnym 53 Koszalin (wał chroniący polder Dobiesławiec), powiat Koszalin, województwo zachodniopomorskie. Lokalizacja została oznaczona na załączniku graficznym (mapa poglądowa w skali 1 : 25 000). 1.3. Stan istniejący Przedmiotowa część wałów nad jeziorem Jamno pozbawiona jest roślinności szuwarowej w strefie brzegowej. Na skutek silnego falowania wody w jeziorze, podczas silnych sztormowych wiatrów następuje obmywanie skarpy odwodnej wału. Ponadto rów odwadniający teren polderu wzdłuż wału jest niedrożny z uwagi na tamy bobrowe i zamulenie, co powoduje osłabienie konstrukcji wału. 1.4. Warunki komunikacyjne Dojazd do planowanej inwestycji jest zapewniony drogami publicznymi do miejscowości Łabusz. Bezpośredni dojazd do brzegu jeziora Jamno jest możliwy istniejącymi drogami płytowymi. Drogi bezpośrednio dojazdowe do wału są dosyć zniszczone i w związku z tym przewidziane są do naprawy w ramach tego zadania, zgodnie z przedmiarem robót. 1.5. Stan prawny Obiekt zlokalizowany jest na działkach: - nr 130 w obrębie ewidencyjnym Kleszcze, gmina Sianów - nr 469/15 w obrębie ewidencyjnym Mielno - obręb ewidencyjny 053 Koszalin i administrowany przez ZZMiUW w Szczecinie. 1.6. Technologia wykonania Naprawa wału przeciwpowodziowego polegać będzie na zabezpieczeniu skarpy odwodnej poprzez wstępne jej wyrównanie i uzupełnieniu gruntem, wykonanie palisady i ułożeniu koszy gabionowych na geowłókninie. Ziemia do zabudowy wyrw w wale jest własnością ZZMiUW i został zmagazynowana w odległości około 500 metrów od przewidzianego do remontu odcinka wału (tuż przy melioracyjnej stacji pomp). Przywóz gruntu do placu budowy będzie się odbywał drogą przebiegającą przez polder a następnie drogą dojazdową do wału. Grunt do naprawy wału składować należy obok wjazdu na wał, gdzie będzie ładowany na środki transportowe transportu wewnętrznego. W trakcie robót należy dokonywać na bieżąco ewentualne naprawy drogi dojazdowej do wału jak również dróg technologicznych przy wale oraz placu manewrowego. Przed przystąpieniem do zasadniczych prac na wale przeciwpowodziowym należy oczyścić rów położony wzdłuż wału i spowodować osuszenie tej części polderu w celu wykonania drenażu przy wale oraz remontu drogi dojazdowej do wału. Uwaga! Ze względu na rodzaj podłoża występującego w obrębie wałów, składającego się z gruntów słabonośnych (torf, gytia), a w związku z tym zagrożeniem osiadania korpusu wału, dowóz gruntu do wbudowania w wał może się odbywać jedynie ciągnikiem z przyczepą o niewielkiej ładowności, przystosowaną do wysypywania ziemi na bok przy podstawie wału, skąd grunt zostanie wbudowany ręcznie w wał z zastosowaniem przerzutu. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót i kosztorysem oraz dokumentacją techniczną, wytycznymi wykonania i odbioru, założeniami szczegółowymi określonymi w katalogach norm, informacjami określonymi w kartach produktów, obowiązującymi przepisami BHP i p.poż, a także wskazaniami i zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i realizacji prac budowlano-konserwacyjnych w sposób nie powodujący osiadania korpusu wału przeciwpowodziowego. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w kosztorysie nakładczym, w tym przedmiarze robót stanowiącym jego integralną część (załącznik nr 3 do SIWZ), w uproszczonej dokumentacji technicznej (zał. nr 4 do SIWZ). 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Rozpoczęcie robót – do 7 dni od dnia podpisania umowy. 2. Wykonanie przedmiotu umowy - do 30.11.2017r..* * (maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony). Datą wykonania przedmiotu umowy jest dzień podpisania przez obydwie strony protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Wadium ustala się na kwotę 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 października 2017r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w : PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631 z adnotacją: „WADIUM – przetarg ozn. NP/NE/333/26/2017” 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. T. Firlika 19, przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W SEKCJACH A - C WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części XI „Opis sposobu obliczania ceny”. Uwaga! 1. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust 1 pkt. 23 ustawy - według załącznika nr 2d i 2e do SIWZ. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. III cześć III pkt. B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę , 2) dokument, że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”. W przypadku podmiotów na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają „za zgodność z oryginałem” te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach