Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803600, 4803751 , fax. 914 803 656
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803600, 4803751, fax. 914 803 656
    REGON: 102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, kompletnych, sprawnych technicznie, pozbawionych wad prawnych i dopuszczonych do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wymienionych niżej mebli biurowych, ich transport do wskazanych jednostek Zamawiającego oraz montaż (złożenie dotyczy wszystkich mebli w tym krzeseł), ustawienie i zamocowanie (jeśli zachodzi taka potrzeba) w miejscach, które zostaną wskazane przez Zamawiającego po dostawie do danej jednostki. Zamówienie podstawowe: a) Część 1 zamówienia: meble z płyty wiórowej 1) Biurko - 74 szt. 2) Szafka gospodarcza – 52 szt. 3) Szafa na akta – 90 szt. 4) Regał- 5 szt. 5) Biurko na stelażu metalowym – 10 szt. 6) Kontenerek do biurka – 10 szt. b) Część 2 zamówienia: krzesła 1) Krzesło biurowe obrotowe z zagłówkiem – 92 szt. 2) Krzesło konferencyjne bez pulpitu – 92 szt. c) Część 3 zamówienia: szafy metalowe 1) Szafa metalowa – 26 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: część 1 zamówienia: 2 500 zł, część 2 zamówienia: 1 500 zł, część 3 zamówienia: 500 zł 2. Wadium należy wnieść osobno na każdą z części zamówienia na jaką Wykonawca składa ofertę. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu nie zaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 pok. 028 przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przesyłania oferty drogą pocztową, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem: „Wadium – dostawa mebli biurowych” 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wykonawca przedłuża okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wnosi nowe wadium na przedłużony termin związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez każdego Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu: 1) „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3, 2) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania” – załącznik nr 4 (oświadczenie składa również osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 – jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 pzp w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 4) oryginał pełnomocnictwa – jeżeli osoba, która składa ofertę w imieniu Wykonawcy nie posiada umocowania prawnego wynikającego wprost z KRS lub innych dokumentów, 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustaw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach