Przetargi.pl
Remont Szkoły Podstawowej w Brzeźniu oraz zakup sprzętu do realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej

Gmina Brzeźnio ogłasza przetarg

  • Adres: 98-275 Brzeźnio, Wspólna 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźnio
    Wspólna 44
    98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie
    REGON: 730934430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkoły Podstawowej w Brzeźniu oraz zakup sprzętu do realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 przedmiotu zamówienia: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni, świetlicy i sali lekcyjnej na kuchnię i jadalnię Pomieszczenia podlegające przebudowie i zmianie sposobu użytkowania znajdują się na parterze budynku szkoły. W bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczeń przebudowywanej kuchni znajduje się korytarz, pomieszczenia węzłów sanitarnych, klasa i świetlica, które będą adaptowane na potrzeby przebudowy stołówki. Zakres prac obejmuje zgodnie z dokumentacją projektową:• zerwanie istniejących posadzek kuchni i pomieszczeń przyległych• rozebranie ścianek działowych • demontaż dwóch okien PCV• wykucie otworu drzwiowego pod wejście do kuchni w ścianie zewnętrznej szczytowej budynku• wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych dla wentylacji grawitacyjnej• wykonanie nowych ścianek działowych oraz zamurowań wraz z obsadzeniem w nich nowych ościeżnic drzwiowych• wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na nowych ściankach działowych, zamurowaniach oraz naprawa tynków po robotach rozbiórkowych• montaż nowych okien PCV wraz z wymianą parapetów i drzwi zewnętrznych• wykonanie nowych okładzin ściennych i posadzkowych• wykonanie malowania wraz z obsadzeniem kratek wentylacyjnych• montaż daszka z poliwęglanu nad wejściem do pomieszczenia zmywalni• montaż drzwi wewnętrznych oraz okien podawczych• dostawa i montaż urządzeń i sprzętu kuchennego• wykonanie następujących robót instalacyjnych:• demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego• demontaż poziomu instalacji kanalizacyjnej • demontaż starej instalacji elektrycznej i osprzętu• demontaż instalacji c.o.• montaż nowych ciągów instalacji kanalizacyjnej• montaż nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach kuchni• montaż białego osprzętu i urządzeń• montaż nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem• montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych polegających na: wykonaniu przebić przez przegrody (stropy i ściany) oraz wykonanie obudów ciągów wentylacji z płyt kartonowo-gipsowych na stelażach metalowych.Armatura biała, płytki, gres w I gatunki.Realizacja inwestycji wymaga pozwolenia na budowę, które jest w trakcie postępowania administracyjnego.Część 2 przedmiotu zamówienia: Prace remontowe w budynku Szkoły im. Wacławy Matusiak, prace remontowe w pomieszczeniu świetlicy przy budynku szkoły oraz budowa klimatyzacji w pomieszczeniach kuchennych przedszkolaPrace remontowe w budynku Szkoły im. Wacławy MatusiakZakres prac obejmuje:• prace remontowe korytarza głównego na parterze budynku szkoły polegające na wykonaniu nowej nawierzchni posadzki korytarza z płytek gres wraz z wykonaniem cokolika o wysokości 10-12 cm, usunięcie olejnej lamperii ze ścian i wykonanie nowej lamperii z tynku mozaikowego, wyrównanie ścian nad lamperią oraz sufitów przez poszpachlowanie i dwukrotne malowanie powierzchni farbą emulsyjną, wymianie ścianek tworzących wiatrołap wejścia do budynku szkoły.• prace remontowe klatki schodowej polegające na usunięciu olejnej lamperii i wykonanie nowej z tynku mozaikowego, wyrównanie ścian nad lamperią oraz sufitów przez poszpachlowanie i dwukrotne malowanie powierzchni farbą emulsyjną.• prace remontowe w salach lekcyjnych nr 28,31, sali informatycznej, pokoju pielęgniarki oraz sekretariacie polegające na usunięciu starych wykładzin podłogowych i zastąpienie ich płytkami gresowymi wraz z wykonaniem cokolika o wysokości 10-12 cm, malowanie lamperii farbą ftalową po wcześniejszym oszlifowaniu starej farby ( nie dotyczy sekretariatu), wykonaniu gładzi na ścianach ponad lamperią i dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi.• prace remontowe pom. służbowego w.c. na parterze polegające na wymianie urządzeń sanitarnych, wymianie płytek terakotowych na podłodze, wymianie płytek glazury na ścianach oraz zabudowanie płytą gipsowo-kartonową wodoodporną na stelażu tylniej ściany pomieszczenia, na której umieszczony jest pion kanalizacji sanitarnej.• prace remontowe pokoju nauczycielskiego polegające na usunięciu istniejącej olejnej lamperii, zabudowie instalacji wodociągowej płytą kartonowo-gipsową na ruszcie stalowym, wykonaniu gładzi na ścianach i dwukrotne malowanie ścian i sufitu, wykonaniu fartuszka z płytek ceramicznych w miejscu zamontowanego zlewozmywaka.• prace remontowe węzłów sanitarnych na piętrze i parterze budynku szkoły polegające na wymianie białego osprzętu oraz baterii umywalkowych, wymianie skrzydeł drzwiowych do kabin w.c., wymianie płytek terakotowych na podłodze, wymianie płytek glazury na ścianach, wykonaniu zabudowy pionów kanalizacyjnych, wymianie na parterze poziomów kanalizacji sanitarnej (po wcześniejszym sprawdzeniu drożności przyłącza tych kanałów do ciągu kanalizacji istniejącej.• modernizację instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach polegającą na wymianie opraw oświetleniowych na oprawy ledowe oraz częściowo na wymianie osprzętu- gniazdka i włączniki oraz wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w salach na piętrze.Prace remontowe w pomieszczeniu świetlicy przy budynku szkołyZakres prac obejmuje:• powiększenie przestrzeni użytkowej istniejącej świetlicy i biblioteki polegającej na wyburzeniu ścian działowych, wykonaniu otworu w ścianie konstrukcyjnej poprzecznej po wcześniejszym montażu nadproża, zamurowaniu otworu drzwiowego, uzupełnieniu ścianek działowych, wykonaniu gładzi na ścianach i dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną, wymianie wykładzin podłogowych na wykładzinę winylową typu tarkett, ułożeniu glazury w pomieszczeniu węzła sanitarnego na powierzchni nowo wybudowanej ściany, renowacji lastrykowych parapetów podokiennych• modernizację starej instalacji elektrycznej polegającej na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych na oprawy typu LED.Budowa klimatyzacji w pomieszczeniach kuchennych przedszkolaZakres prac obejmuje:• wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej wyposażonej w nagrzewnicę oraz chłodnicę powietrza obsługującej pomieszczenie kuchni• wykonanie, dla potrzeb instalacji elektrycznych zasilania jednostek zewnętrznych klimatyzacji, rozbudowy istniejącej rozdzielni RK w węźle cieplnym przedszkola dla jednego pola Armatura biała, płytki, gres w I gatunku.Część 3 przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu – maszyn i pojazdów komunalnych służącego realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej - utrzymania dróg i zieleni – ciągnik rolniczy Zakup fabrycznie nowego wyposażenia komunalnego z dostawą do ZamawiającegoCiągnik rolniczy o mocy znamionowej minimum 120 KM (napęd 4x4 z blokadą mechanizmów) rok produkcji 2022 lub 2023Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, spełniający wymagania spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.Wymagane parametry:- moc znamionowa minimum 120KM - wg. normy ECE-R 120- silnik wysokoprężny 4 lub 6 cylindrowy o pojemności minimum 4,4 l. - 3 pary wyjść hydraulicznych- wydajność hydrauliki zewnętrznej minimum 110 l/min. - dodatkowa para złączy hydraulicznych na przedni tuz- TUZ przedni z WOM + ładowacz czołowy z amortyzacją o udźwigu min. 2000kg, z łyżką do materiałów sypkich oraz widłami do palet, wysokość podnoszenia min. 4,00m- załączanie WOM elektro-hydraulicznie- "miękki start" WOM , automatyka załączania WOM - EHR tylnego podnośnika- amortyzacja podnośnika w transporcie - zaczep polowy - dodatkowy zaczep dolny piton fix- zaczep górny automatyczny- obciążnik na TUZ - 1000 kg- ogumienie: tył minimum 520/70R38; przód minimum 420/70/28- klimatyzacja- przekładnia skrzyni biegów - (przód / tył) min. 24/24- WOM tylny minimum - 540/540 Eco/1000 obr/min - instalacja pneumatyczna dwuobwodowa + dodatkowo instalacja pneumatyczna jednoobwodowa- TUZ tylny: wyposażony w kontrolę szybkości opuszczania tylnego podnośnika oraz blokadę pozycji, dodatkowe przyciski do sterowania umieszczone na tylnych błotnikach- dodatkowe przyciski do sterowania WOM, umieszczone na tylnych błotnikach- dodatkowe siedzenie pasażera (z homologacją)- norma emisji min. EURO 5- oświetlenie robocze LED- światło ostrzegawcze- radio- zdalny system monitorowania pojazdu i zużycia paliwa GPS- wlew paliwa zamykany na klucz- bezpłatny serwis (z dojazdem do siedziby Zamawiającego) - wymiana filtrów, płynów i innych materiałów eksploatacyjnych/części w okresie gwarancjiWymagania dodatkowe:1. Dostawa do Zamawiającego wraz z rozładunkiem w cenie zakupu.2. Miejsce dostawy: Brzeźnio, ul. Sieradzka 8.3. W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.4. Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi ciągnika. Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.6. Wykonawca udziela min. 24 miesiące pełnej gwarancji na ciągnik.7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne.Część 4 przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu – maszyn i pojazdów komunalnych służących realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej - utrzymania dróg i zieleni Maszyny i pojazdy - rok produkcji 2022 lub 2023Maszyny i pojazdy fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku, spełniające wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy.Zakup fabrycznie nowego wyposażenia komunalnego z dostawą do Zamawiającego:1. Pług odśnieżny w 4 trybach roboczych typu „ V”- sposób mocowania zawieszenie wahliwe, TUZ kat. II - szerokość robocza 3,30 m (+/-3%)- lemiesze gumowe - 1 kpl- lemiesze metalowe - 1 kpl - sterowanie elektrohydrauliczne - zasilanie elektryczne 12 V- oświetlenie drogowe/obrysowe- ślizgi- odbojniki lemieszy pionowych - amortyzacja hydrauliczna 2. Przyczepa ciągnikowa rolnicza – o ładowności 8 – 9 ton z wywrotem trójstronnym- liczba osi - 2- nowe ogumienie - rozmiar 315/60 R22,5 lub 385/55R 22,5- nowe koło zapasowe - wraz z windą koła zapasowego- szerokość skrzyni – wewnętrzna - min. 2400 mm „wymiary paletowe”- wysokość skrzyni - całkowita 1000 mm, burty 500+500 mm- podłoga blacha min 4,0 mm, burty min. 2,0 mm- burty otwierane i uchylane- stopień na dyszlu i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej do wchodzenia i wychodzenia- drabinka wejściowa zewnętrzna- pomost roboczy z przodu przyczep- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa- instalacja oświetleniowa 12V + gniazdo elektryczne do połączenia 2-giej przyczepy- hamulec ręczny postojowy- dyszel trójkątny Y zawężany w przedniej części z regulowaną i sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40mm- zaczep tylny amortyzowany- błotniki kół tylnych- gniazdo hydrauliczne tylne do podłączenia 2-giej przyczepy z zaworem odcinającym- plandeka skrzyni- kliny pod koło – min. 2 szt. 3. Posypywarka ciągana za traktorem – (napędzana z układu hydraulicznego traktora) do zimowego posypywania dróg piaskiem z solą- zabezpieczenie antykorozyjne (sól)- pojemność skrzyni ładunkowej ok. 4 m3- ładowność min. 5,0 ton- grubość blachy ścian min. 2,0 mm- zawieszenie jednoosiowe- ogumienie min. 15,0/70-18 - błotniki kół- ilość tarcz adaptera – 2 szt. napędzane silnikiem hydraulicznym- szerokość rozsypywania regulowana od 1,5 do 3,5 m- skrzynia ładunkowa stalowa - przenośnik podłogowy gumowy napędzany silnikiem hydraulicznym- posuw taśmy podającej – płynne sterowanie zaworem hydraulicznym- dyszel sztywny ( zaczep obrotowy) do łączenia z zaczepem dolnym ciągnika typu piton fix, z podporą ( prosto składanym kółkiem stalowym z regulacją wysokości),- instalacja elektryczna 12 V – oświetlenie - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa - plandeka kosza zasypowego - sito skrzyni ładunkowej z podporą serwisową- rama podwozia z profili zamkniętych- postojowy hamulec ręczny 4. Rębak do gałęzi (możliwość wysypu wzdłuż, na bok oraz regulowaną wysokością wysypu) wyposażony w koło zamachowe oraz zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe- regulowany prześwit miedzynożowy,- hartowane indukcyjnie koła zębate,- wysyp boczny, wyrzutnik zrębków obrotowy ( 360 stopni) o wys. min. 180 cm z regulowaną przesłoną,- zaczep do przyczepy,- wałek WOM ze sprzęgłem przciążeniowym - noże zapasowe – 1 kpl.Specyfikacja techniczna:- zapotrzebowanie mocy od 60 do 90 kM- średnica cięcia gałęzi (świeże miękkie drewno) min. 120 mm- średnica cięcia gałęzi (świeże twarde drewno) min. 100 mm- średnica cięcia gałęzi (suche twarde drewno) min. 90 mm- 4 ostrza wykonane ze stali NC 6 obustronnie ostrzone i 1 przeciw ostrze- lej wsadowy z urządzeniem wciągającym gałęzie o wym. Min. 50x50 cm- rębak napędzany jest WOM ciągnika 540 obr/min, zawieszany na trójpunktowym układzie zawieszenia ciągnika ( TUZ)- długość zrębków regulowana max 5,0 cm 5. Wykaszarka poboczy ciągnikowa - szer. robocza w przedziale 1,50 do 1,65 m - do montażu na trójpunktowym układzie zawieszenia ciągnika, - napędzana z WOM - hydrauliczny wysuw boczny -z pełnym bocznym przesunięciem umożliwiającym koszenie poza śladami ciągnika (z boku), tj. koszenie brzegów rowów, pasów zieleni przydrożnej- głowica tnąca maszyny odchylana pod kątem 90° w górę i min. 45° w dół (hydraulika wyposażona w zawór przepływowy regulujący przepływ oleju do tłoka przechyłowego) - otwierana klapa z tyłu- zabezpieczenie łańcuchowe chroniące otoczenie i ciągnik przed odrzutem kamieni i trawy- regulowane płozy i wał podporowy do regulacji wysokości koszenia od 0 – min. 12 cm- wał WOM- zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę (ODEMKNIĘCIE MASZYNY)- wyposażenie: wał odbioru mocy, węże hydrauliczne z szybkozłączami hydraulicznymi umożliwiającymi podpięcie do ciągnika, komplet zapasowych noży6. Kosiarki samojezdne z funkcją mulczowania - 2 szt.- silnik czterosuwowy benzynowy, dwutłokowy o mocy znamionowej min 14 kW, - układ smarowania: pompa oleju, zewnętrzy filtr oleju,- przekładnia hydrostatyczna,- pojemnik o pojemności min. 300 l,- reflektory LED,- szerokość koszenia: minimum 105 cm,- ilość noży tnących – 2 szt,- mulczarka,- tempomat,- zderzak przedni,- min. 3 kółka podporowe agregatu tnącego,- licznik godzin pracy kosiarki.Wymagania dodatkowe do w/w sprzętu (poz. od 1 do 6):1. Dostawa do Zamawiającego wraz z rozładunkiem w cenie zakupu.2. Miejsce dostawy: Brzeźnio, ul. Sieradzka 8.3. W terminie dostawy maszyn i pojazdów należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji, w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.4. Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi maszyn i urządzeń. Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.6. Wykonawca udziela min. 24 miesiące pełnej gwarancji na maszyny i pojazdy.7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część 1 przedmiotu zamówienia:5 000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych)Część 2 przedmiotu zamówienia:4 000 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych)Część 3 przedmiotu zamówienia:4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych).Część 4 przedmiotu zamówienia:3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS Sieradz O/Brzeźnio nr rachunku 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 z dopiskiem „Wadium – Remont Szkoły Podstawowej w Brzeźniu oraz zakup sprzętu do realizacji zadańz zakresu gospodarki komunalnej(wskazać część przedmiotu zamówienia, której wpłata wadium dotyczy)UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęta data wpływu na rachunek Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Brzeźnio;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.7. Wykonawca wnosi wadium oddzielnie na każdą z części przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem, której części wniesione wadium dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Część 1 przedmiotu zamówienia:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:- roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie lub modernizacji budynków o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł brutto w maksimum 2 zamówieniach łącznie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty.a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:- osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych – branża konstrukcyjno - budowlanaOsoba wskazana na stanowisko kierownika budowy – branża konstrukcyjno - budowlana winna posiadać:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą;- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)- osobą na stanowisko kierownika budowy – branża sanitarnaOsoba wskazana na stanowisko kierownika budowy - branża sanitarna posiadająca:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w w/w zakresie adekwatne do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)- osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych – branża elektrycznaOsoba wskazana na stanowisko kierownika budowy/ robót elektrycznych – branża elektryczna posiadająca:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w w/w zakresie adekwatne do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia różnych funkcji.Część 2 przedmiotu zamówienia:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:- wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na:budowie, przebudowie lub remoncie budynku/budynków o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł brutto w maksimum 2 zamówieniach wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty.b)Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:- osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych – branża konstrukcyjno - budowlanaOsoba wskazana na stanowisko kierownika budowy – branża konstrukcyjno - budowlana winna posiadać:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą;- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)- osobą na stanowisko kierownika budowy – branża sanitarnaOsoba wskazana na stanowisko kierownika budowy - branża sanitarna posiadająca:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w w/w zakresie adekwatne do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)- osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych – branża elektrycznaOsoba wskazana na stanowisko kierownika budowy/ robót elektrycznych – branża elektryczna posiadająca:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w w/w zakresie adekwatne do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia różnych funkcji.Część 3 przedmiotu zamówienia:Zamawiający nie stawia warunku udziału w powyższym zakresie.Część 4 przedmiotu zamówienia:Zamawiający nie stawia warunku udziału w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach