Przetargi.pl
„Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach”

GMINA WARTKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Targowa 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43/6785105
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WARTKOWICE
    Targowa 25
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 43/6785105
    REGON: 730934364
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie sali gimnastycznej, których zakres rzeczowy obejmuje:1.1. roboty rozbiórkowe1.1.1. demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych;1.1.2. demontaż, renowacja i ponowny montaż osłon grzejników i drabinek gimnastycznych 1.2. wymiana stolarki drzwiowej sali gimnastycznej;1.3. częściowa naprawa tynków wewnętrznych;1.4. malowanie ścian i sufitów;1.5. renowacja elementów drewnianych i metalowych wyposażenia sali gimnastycznej;1.6. renowacja parkietu z odtworzeniem linii boisk;1.7. wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych, oświetlenia sali oraz sterowania elektrycznego zewnętrznych żaluzji fasadowych;1.8. montaż dwóch zestawów do koszykówki tj.: tablica, obręcz wraz z siatką;1.9. montaż żaluzji fasadowych sali gimnastycznej.2. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej terminie do dnia 21 czerwca 2024r., wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń terenu prac w czasie ich trwania w celu zapewnienia bezpieczeństwa i dostępu osobom korzystającym z obiektu. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz:3.1. Projekt budowlano - wykonawczy p.t.: „ Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowejw Wartkowicach”3.2. STWiOR, 3.3. przedmiar robót.- stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia.Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanejz przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu;2.2. gwarancjach bankowych;2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 462 z późn. zm. ).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego :CODE SWIFT: GBWCPLPPIBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250w tytule wpisując: „ZP.271.05.2024 – wadium”Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:5.1. upływu terminu związania ofertą;5.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;5.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;6.2. którego oferta została odrzucona;6.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;6.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ.8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące (numeracja z SWZ):2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 300000zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:2.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda swym zakresem obejmuje budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę i/lub remont budynku użyteczności publicznej.(Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny)2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach