Przetargi.pl
Remont stacji uzdatnia wody w Nowej Sarzynie

Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 24 13 575
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja 4 4
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 24 13 575
    REGON: 18034946700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Gospodarki Komnalnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji uzdatnia wody w Nowej Sarzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku stacji uzdatniania wody w Nowej Sarzynie w następującym zakresie: - zabudowa części powierzchni ściany wschodniej w miejscu okien płytami warstwowymi wg załączonej dokumentacji technicznej, - remont elewacji ścian budynku (ocieplenie płytami styropianowymi o gr. 10 cm, nałożenie tynku akrylowego), - wymiana obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia określonego w opisie robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - urządzenie placu budowy, - zabezpieczenie terenu budowy, - zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po wykonaniu robót, 4. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym do siwz przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz uwarunkowaniach podanych poniżej: - zastosować tynk akrylowy o strukturze /baranka/ i uziarnieniu 1.5 mm w następującej kolorystyce: kolor 1 (zielony) analogiczny do kolorystyki na ścianie zachodniej, kolor 2 (szary) analogiczny do kolorystyki zastosowanych płyt warstwowych, - na ścianę północną i południową nałożyć tynk akrylowy w kolorze 1 (zielony) i 2 (szary) w układzie przedstawionym w załączniku, - na fragmenty ściany wschodniej i zachodniej pomiędzy płytami warstwowymi nałożyć tynk akrylowy w kolorze 1 (zielony), - do wykończenia płyt warstwowych zastosować w kolorze płyt systemowe obróbki blacharskie zgodne z zaleceniem producenta, - obróbki blacharskie (pas nadrynnowy, podrynnowy, mury ogniowe), rynny dachowe, rury spustowe wykonać z blachy powlekanej w kolorze zielonym. Określone typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 5. Wykonawcy nie obciąża obowiązek wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu i rozbiórki. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót. 6. Zakres prac ujętych w przedmiarze robót stanowi podstawę wyceny dla wykonawcy. 7. Dla zamawiającego kosztorys ofertowy pełni wyłącznie funkcję pomocniczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto co najmniej 80 000,00 zł każda lub jedną o wartości brutto co najmniej 160 000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego, - min. 10 pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokościach, - zatrudnienie przez wykonawcę w 2008 r. (miesiącach styczeń 2008 r. - grudzień 2008 r.) co najmniej 10 pracowników. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 200 000,00 zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: 1) dostarczenie wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, 2) udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót, 3) zaakceptowania warunków płatności: płatność za realizację zamówienia nastąpi po wykonaniu i odebraniu robót w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do siwz. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według załącznika nr 4 do siwz. 6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy potwierdzone aktualnym na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8) Uprawnienia co najmniej 10 pracowników do wykonywania prac na wysokościach. 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Kserokopię zaświadczenia z ZUS - liczba osób ubezpieczonych pracowników, wykazanych w rozbiciu na poszczególne miesiące w 2008 r. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach