Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku Nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: ROBOTY BUDOWLANE: Budynek Nr 29: rozebranie posadzek i podłóg w poziomie parteru z częścią podłoża, skucie tynku ścian wewnętrznych od poziomu rozebranych posadzek i podłóg do poziomu powyżej linii otworów iniekcyjnych oraz skucie tynku zawilgoconego, odgrzybienie i oczyszczenie ścian szczotkami mechanicznymi, wysokość skucia tynku powyżej linii otworów iniekcyjnych oraz powyżej linii zawilgocenia musi być zgodna z wymogami przyjętego systemu iniekcyjnego oraz systemu tynków renowacyjnych, określenie stopnia zawilgocenia, zasolenia i zagrzybienia ścian, odgrzybienie ścian należy przeprowadzić systemowymi środkami dopuszczonymi do stosowania w użytkowanych pomieszczeniach, oczyszczenie i wykucie spoin na głębokość do 2 cm, wykonanie systemowej iniekcji niskociśnieniowej (w zależności od wilgotności i zasolenia ścian - przepona pozioma przeciwwilgociowa) ścian wewnętrznych i zewnętrznych od strony pomieszczeń, w poziomie parteru, nad poziomem rozebranych posadzek i podłóg, iniekcję wykonuje się bez demontażu i uszkodzenia cokolika z płytek gres w korytarzu (wykonanie od strony pomieszczeń), przewiduje się iniekcję poprzez okładziny ścienne w wc (ściana zewnętrzna od strony pomieszczeń), w pozostałych ścianach od strony sąsiadujących pomieszczeń) oraz poprzez cokolik w bocznym korytarzyku wraz z naprawą uszkodzonych okładzin ściennych i cokolika, w zależności od uzyskanych wyników zasolenia i zawilgocenia ścian wykonanie tynków renowacyjnych o odpowiednich warstwach, wykonanie izolacji poziomej pod posadzkowej p. wilgociowej w zależności od zawilgocenia podłoża z wyrównaniem podłoża po rozbiórkach, przygotowaniem podłoża, wykonaniem warstwy zabezpieczającej wykonaną izolację, wyprowadzenie izolacji pod posadzkowej w sposób ciągły na ściany pomieszczeń powyżej linii iniekcji z wykonaniem wyobleń na styku ścian i podłóg, wykonanie warstw wyrównujących, podkładowych i wygładzających oraz wykonanie posadzek i podłóg w pomieszczeniach parteru, malowanie ścian pomieszczeń w poziomie parteru farbą zgodną z wymogami przyjętego systemu renowacyjnego dla wykończenia powierzchni, wykonanie lamperii w poziomie parteru z ozdobnego, dekoracyjnego tynku mozaikowego zgodnego z wymogami przyjętego systemu renowacyjnego dla wykończenia powierzchni, sufity pomieszczeń oraz ściany wc i ściany korytarza powyżej lamperii w poziomie parteru malowane farbą emulsyjną tak jak ściany i sufity w poziomie I oraz II pietra oraz klatki schodowej, zerwanie uszkodzonego, popękanego, odparzonego, słabego i zawilgoconego tynku, miejsc zgrubień i sfalowań tynku w pomieszczeniach i korytarzach, skasowanie wykwitów i zacieków, przetarcie tynku, uzupełnienie tynku i przygotowanie pod roboty malarskie i wykonanie lamperii z cienkowarstwowego dekoracyjnego tynku mozaikowego, wykonanie tynku na bruzdach z przewodami elektrycznymi, obrobienie i otynkowanie na czysto osadzonych w ścianach i na ścianach urządzeń i instalacji elektrycznych oraz elementów p. pożarowych, wykucie istniejących kratek wentylacyjnych z ścian i wymiana na kratki lakierowane o wymiarach 14 na 21 cm bez żaluzji w pomieszczeniach i korytarzach parteru i I piętra w których przewidziano wykonanie sufitu podwieszanego a w pozostałych pomieszczeniach o wymiarach 14 na 21 cm, lakierowane, z żaluzją, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów pomieszczeń (poza poziomem parteru), klatki schodowej, płyt podestowych i spoczników między piętrowych, biegów schodowych oraz opisanych powyżej pomieszczeń w poziomie parteru, wykonanie tynku mozaikowego na ścianach korytarzy w poziomie I oraz II piętra i klatki schodowej, rozplanowanie elementów konstrukcji sufitu podwieszonego w korytarzu i pomieszczeniach parteru i I piętra, wypoziomowanie przy zachowaniu minimalnej wysokości 3,10 m w świetle, pomieszczeń i korytarzy, sufit podwieszany montować w pomieszczeniach parteru i I piętra poza pomieszczeniami wc, węzłem c.o. i pomieszczeniem gospodarczym w poziomie parteru oraz w obrębie klatki schodowej, wykonanie ostatecznego montażu i ułożenia sufitu podwieszonego, w wypełnieniu sufitu podwieszonego, poniżej kratek wentylacyjnych w ścianach, należy ułożyć poziome płytki wentylacyjne zamiast wypełnienia pełnego, oczyszczenie i 2. krotne malowanie farbą ftalową elementów ogrzewania c.o.(grzejniki, orurowanie), krat stalowych, drzwi stalowych wewnętrznych i balustrady, wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych wodochronnych na ruszcie metalowym z obustronnym, jednowarstwowym pokryciem, z izolacją p. dźwiękową z wełny mineralnej, obustronnym 2. krotnym malowaniem farbą emulsyjną w pomieszczeniu wc w poziomie parteru, złomowy demontaż ścianki przeszklonej z drzwiami jednoskrzydłowymi przeszklonymi w poziomie korytarza I piętra z uzupełnieniem tynku ścian, sufitu oraz uzupełnieniem posadzki, wykucie z muru, poszerzenie otworu drzwiowego, wykonanie przesklepienia i montaż nowych drzwi drewnianych (ościeżnica, skrzydło) 90 z demontażem okuć z istniejących drzwi i ich montażem na nowo montowanych drzwiach oraz wykonaniem obróbki osadzania, wymiana istniejących skrzynek hydrantowych (wnękowych i naściennych) na kompletne szafki hydrantowe wnękowe z wężem półsztywnym o średnicy 25 i długości 30 m, z wykuciem wnęk i wykonaniem zasilania, płukaniem i próbą szczelności. Budynek Nr 20: złomowa wymiana drewnianego okna podawczego na okno aluminiowe z szybą wenecką pomiędzy korytarzem a pomieszczeniem Oficera Dyżurnego, dostawa i montaż zewnętrznego daszka, z poliwęglanu komorowego w aluminiowej konstrukcji nośnej, nad drzwiami wejściowymi do pomieszczeń Oficera Dyżurnego z bocznymi osłonami wykonanymi z materiałów jak daszek, z obróbką osadzania, złomowy demontaż istniejących balustrad schodów wejściowych do pomieszczeń jw. z uzupełnieniem powierzchni schodów, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia klimatyzatora stacjonarnego, 2. częściowego, 5,5 kW, z obróbką osadzania i zasilania, dostawa, montaż nad drzwiami wejściowymi i wykonanie podłączenia kasetonu podświetlanego z napisem OFICER DYŻURNY. Szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 10A). ROBOTY ELEKTRYCZNE: Prace ziemne i budowlane związane z wymianą istniejącego złącza kablowego ZK-3/29 na szafę kablowo - oświetleniową SK-29, przystosowanie układu zasilania szafy SK-29 do docelowego zasilania magistralą kablową 2 x YAKY 0,6/1kV + PE ( FeZn 200mm?), wykonanie głównej linii zasilającej rozdzielnię główną budynku RG, wykonanie wykopów i przepychów dla kabli magistrali zasilającej SK-29 i kabla zasilającego budynek nr 67, prefabrykacja, montaż, próby funkcjonalne i badania odbiorcze szafy kablowo-oświetleniowej SK-29, wyposażonej w: moduł oświetlenia terenu i oświetlenia zewnętrznego budynku, przełącznik sieć-agregat i złącze do podłączenia mobilnego zespołu spalinowo - elektrycznego 100 kVA, konserwacja instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku nr 29. Szczegółowy zakres robót elektrycznych stanowiących przedmiot zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 10B). Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót: zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji folią, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania, Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane, Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, środków iniekcyjnych, tynku renowacyjnego i cienkowarstwowego, robót odgrzybieniowych, wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi, Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej, porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach renowacyjnych i remontowych, pomieszczeń budynków z usuwaniem uszkodzeń, po zakończeniu robót renowacyjnych i remontowych uporządkowanie terenu wokół budynków oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód, splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM ORAZ TEREN OBJETY ROBOTAMI NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. Wykonanie zamówienia wiązać się będzie z dostępem do informacji, które mają charakter niejawny (klauzula ZASTRZEŻONE). Wykonawca realizujący zamówienie powinien posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228 z późn. zm.), a jego pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, pełniący funkcję kierowników robót branżowych, powinni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10A i 10B) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11A i 11B). Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par. 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10%. Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 12.500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/37/2016, NIP [Wykonawcy])

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja powyżej 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach