Przetargi.pl
Remont sanitariatów oraz pomieszczeń w budynku nr 16 – Klub na terenie K-6087 Radom.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 142676316
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów oraz pomieszczeń w budynku nr 16 – Klub na terenie K-6087 Radom.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres robót budowlanych Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania Remont sanitariatów oraz pomieszczeń w budynku nr 16 – Klub – na terenie K-6087 Radom. 1. Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę: Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych. 2. Roboty budowlane – sanitariaty: Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych; rozebranie wykładziny ściennej z płytek; wykucie z muru podokienników wewnętrznych; odbicie tynków wewnętrznych cem-wap. na stropach i ścianach; rozebranie części ścianek działowych z cegły oraz poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach z cegieł; zerwanie posadzki cementowej oraz podbudowy; zamurowanie otworu w ścianie po otworze drzwiowym; przymurowanie ścianek działowych do pow. ścian; wykonanie sklepień Kleina w ściankach działowych z cegieł; wykonanie tyków wewnętrznych cem-wap. kat. III na stropach i ścianach; obsadzenie podokienników z płyt granitowych o grub. 3 cm; przebicie otworów w ścianach dla kratek wentylacyjnych; wykonanie podkładów betonowych na stropach; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy na podłożu betonowym; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cem; wykonanie izolacji z folii w płynie pod okładziny posadzkowe; okładziny posadzkowe z płytek 60x60 cm. na zaprawie klejowej; cokoliki przyścienne z kształtek cokołowych na zaprawie klejowej; okładziny ścienne z płytek 60x60 cm. na zaprawie klejowej; obsadzenie listew ochronnych ze stali nierdzewnej w okładzinach ściennych; montaż ościeżnic regulowanych i skrzydeł drzwiowych z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym z tulejami nawiewnymi chromowanymi, okuciami ze stali szlachetnej i wkładką patentową, np. PORTA SYSTEM; montaż naświetli drewnianych szklonych z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym, np. PORTA SYSTEM; montaż sufitów podwieszanych z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych o wym. 60x60 cm; montaż przegród z laminatu HPL grub. 20 mm; 3. Roboty budowlane – przedsionek, szatnia, pom. służby dyżurnej Rozebranie okładzin ściennych z płyt kamiennych, nakryw; rozebranie posadzki z płytek w pom. służby dyżurnej; wykucie z muru ościeżnicy drzwiowej stalowej i witryny drewnianej; wykucie z muru krat stalowych; wykucie z muru podokienników okiennych i półek nad grzejnikami; zamurowanie otworu między pom. nr 1 i 3; uzupełnienie tyków wewnętrznych cem-wap. na ścianach; wykonanie okładzin ściennych z płyt granitowych grub. do 4 cm; montaż ościeżnicy regulowanej i skrzydła drzwiowego z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym, okuciami ze stali szlachetnej i wkładką patentową, np. PORTA SYSTEM; okładziny podłogowe z płytek o wym. 60x60 cm. na zaprawie klejowej; cokoliki przyścienne z kształtek cokołowych na zaprawie klejowej; podokienniki i półki z płyt granitowych grub. 4 cm; montaż narożników ochronnych na narożach ścian; gruntowanie sufitów i ścian; gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach i ścianach; wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych na ścianach – lamperie; dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi; dwukrotne malowanie farbami ftalowymi starej stolarki drzwiowej – schowek; 4. Roboty sanitarne: Demontaż grzejników żeliwnych i podejść z rur stalowych; demontaż rurociągów stalowych wodociągowych oraz kanalizacyjnych; demontaż armatury i urządzeń sanitarnych; kucie bruzd w ścianach dla instalacji wod-kan; wykonanie przebić przez stropy dla nowej instalacji kanalizacyjnej; wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PP na ścianach; wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z rur PCV; wykonanie nowych podejść pod grzejniki c.o. z rur ze stali węglowej ocynkowanej prasowanej; montaż grzejników kolumnowych aluminiowych wraz z armaturą c.o.; zaprawianie bruzd na ścianach i zabetonowanie przebić przez stropy; montaż urządzeń sanitarnych oraz armatury o wysokim standardzie. 5. Roboty elektryczne: Wymiana przewodów kabelkowych instalacji elektrycznej; wymiana osprzętu elektrycznego – puszek, gniazd wtyczkowych i wyłączników, tablic bezpiecznikowych, osprzętu modułowego wymiana opraw jarzeniowych; pomiar skuteczności zerowania instalacji elektrycznej. 6. Prace organizacyjne i porządkowe: Urządzenie placu budowy (UPB); zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych (nieuprawnionych); uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie odpadów metalowych do magazynu SOI Radom; uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja gruzu i innych odpadów. 7. Odbiór robót: Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: roboty rozbiórkowe i demontażowe – ocena stanu technicznego elementów znajdujących się pod elementami rozbieranymi; Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych; rozebranie wykładziny ściennej z płytek; wykucie z muru podokienników wewnętrznych; odbicie tynków wewnętrznych cem-wap. na stropach i ścianach; rozebranie części ścianek działowych z cegły oraz poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach z cegieł; zerwanie posadzki cementowej oraz podbudowy; zamurowanie otworu w ścianie po otworze drzwiowym; przymurowanie ścianek działowych do pow. ścian; wykonanie sklepień Kleina w ściankach działowych z cegieł; wykonanie tyków wewnętrznych cem-wap. kat. III na stropach i ścianach; obsadzenie podokienników z płyt granitowych o grub. 3 cm; przebicie otworów w ścianach dla kratek wentylacyjnych; wykonanie podkładów betonowych na stropach; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy na podłożu betonowym; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cem; wykonanie izolacji z folii w płynie pod okładziny posadzkowe; okładziny posadzkowe z płytek 60x60 cm. na zaprawie klejowej; cokoliki przyścienne z kształtek cokołowych na zaprawie klejowej; okładziny ścienne z płytek 60x60 cm. na zaprawie klejowej; obsadzenie listew ochronnych ze stali nierdzewnej w okładzinach ściennych; montaż ościeżnic regulowanych i skrzydeł drzwiowych z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym z tulejami nawiewnymi chromowanymi, okuciami ze stali szlachetnej i wkładką patentową, np. PORTA SYSTEM; montaż naświetli drewnianych szklonych z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym, np. PORTA SYSTEM; montaż sufitów podwieszanych z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych o wym. 60x60 cm; montaż przegród z laminatu HPL grub. 20 mm; demontaż grzejników żeliwnych i podejść z rur stalowych; demontaż rurociągów stalowych wodociągowych oraz kanalizacyjnych; demontaż armatury i urządzeń sanitarnych; kucie bruzd w ścianach dla instalacji wod-kan; wykonanie przebić przez stropy dla nowej instalacji kanalizacyjnej; wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PP na ścianach; wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z rur PCV; wykonanie nowych podejść pod grzejniki c.o. z rur ze stali węglowej ocynkowanej prasowanej; montaż grzejników kolumnowych aluminiowych wraz z armaturą c.o.; zaprawianie bruzd na ścianach i zabetonowanie przebić przez stropy; montaż urządzeń sanitarnych oraz armatury o wysokim standardzie; wymiana przewodów kabelkowych instalacji elektrycznej; wymiana osprzętu elektrycznego – puszek, gniazd wtyczkowych i wyłączników, tablic bezpiecznikowych, osprzętu modułowego wymiana opraw jarzeniowych; pomiar skuteczności zerowania instalacji elektrycznej. 8. Wyszczególnienie prac towarzyszących i tymczasowych: Utrzymanie w czystości i porządku stanowiska roboczego; wykonanie czynności związanych z likwidacją stanowiska roboczego; transportowanie w poziomie na potrzebną odległość materiałów i elementów oraz wszelkiego sprzętu pomocniczego, niezbędnych do wykonania robót; zniesienie lub wyniesienie poza obręb terenu budowy materiałów, osprzętu oraz gruzu uzyskanego z rozbieranych elementów i złożenie w ustalone z Inspektorem Nadzoru miejsce; segregowanie i sortowanie materiałów i wyrobów nowych lub rozebranych, na terenie budowy lub w składowisku przy obiektowym; sprawdzanie prawidłowości wykonania robót; przygotowanie zapraw oraz mieszanek; usuwanie wad i usterek oraz naprawianie uszkodzeń powstałych w trakcie wykonywanych robót, a zawinionych przez bezpośrednich wykonawców; wykonanie niezbędnych zabezpieczeń bhp na stanowiskach roboczych oraz wywieszenie znaków informacyjno – ostrzegawczych wokół strefy zagrożenia; zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem, nie remontowanych lub nie wymienianych elementów infrastruktury; wywóz na składowisko gruzu, asfaltu oraz powstałych odpadów na skutek robót rozbiórkowych. 9. Informacje o terenie budowy: 1) Teren budowy dla przedmiotowego zamówienia stanowi budynek nr 16 wraz częścią terenu wokół niego w kompleksie w m. Radom. Zamawiający, w terminie określonym w dokumentach umowy przekaże Wykonawcy teren budowy wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi oraz dokumentację stanowiącą opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe elementy zabezpieczające i znaki ostrzegawcze niezbędne do ochrony robót oraz wygody innych użytkowników. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną; 2) organizacja robót budowlanych: Zamawiający określi zasady wejścia pracowników, wjazdu pojazdów i sprzętu Wykonawcy na teren budowy oraz określi miejsca przyłączy do wody, energii elektrycznej i sposób odprowadzania ścieków na potrzeby budowy. Roboty należy prowadzić w sposób zorganizowany, bez powodowania kolizji i przestojów, pod nadzorem osób uprawnionych i zgodnie obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organy administracji państwowej i samorządowej, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inspektora Nadzoru o swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dodatkowe dokumenty stanowią załącznik do umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wielkości określone w dokumentacji i w specyfikacji technicznej wykonania oraz odbioru robót będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji. Cechy materiałów i elementów budowli muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. W przypadku, gdy dostarczone materiały lub wykonane roboty nie będą zgodne z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i mają wpływ na niezadowalającą jakość elementu budynku, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy budynku rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy. 3) zabezpieczenie interesów osób trzecich: Wykonawca powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia i odpowiada za ochronę instalacji, urządzeń itp. zlokalizowanych w miejscu prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem instalacji, urządzeń itp. w czasie trwania robót budowlanych. O fakcie przypadkowego uszkodzenia, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Inspektora Nadzoru oraz właścicieli instalacji i zainteresowanych użytkowników oraz będzie z nimi współpracował, dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. 4) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działanie uszkodzenia. Ciągi komunikacyjne powinny być utrzymywane we właściwym stanie technicznym, nie wolno na nich, poza miejscami wyznaczonymi, uzgodnionymi z Zamawiającym składować materiałów ani sprzętu. 5) ochrona środowiska: Przewidziane prace nie stwarzają bezpośredniego zagrożenia dla środowiska. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót budowlanych wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania i wykonywania robót Wykonawca będzie podejmować wszelkie konieczne kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu robót oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań, Wykonawca będzie miał szczególny wzgląd na zanieczyszczenia powietrza pyłami oraz możliwość powstania pożaru. 6) warunki bezpieczeństwa pracy: Podczas realizacji robót budowlanych Wykonawca będzie przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Pracownicy wykonujący roboty demontażowe powinni być zapoznani z programem robót, sposobami demontażu, a także powinni być poinstruowani o bezpiecznym sposobie ich wykonania. Pracownikom należy wydać odzież i obuwie robocze, a także środki ochrony indywidualnej, stosownie do rodzaju wykonywanej pracy. Pracownicy powinni być poinstruowani o obowiązku stosowania w czasie pracy przydzielonych środków ochrony osobistej. Środki ochrony osobistej powinny mieć wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa i powinny być oznaczone tym znakiem. Do środków ochrony osobistej należą: kaski ochronne, rękawice ochronne, a w przypadkach koniecznych także okulary ochronne. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na terenie prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszystkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej. Roboty prowadzić zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa pracy odpowiedzialny będzie Kierownik Budowy. 7) zaplecze dla potrzeb Wykonawcy: Usytuowanie zaplecza budowy zostanie uzgodnione z Zamawiającym, mając na uwadze bezpieczeństwo użytkowników. Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych winien zabezpieczyć przekazany mu protokołem przez Zarządcę teren przed dostępem osób postronnych. Wykonawca we własnym zakresie jest odpowiedzialny za dozór przekazanego mu do dyspozycji terenu. Po zakończeniu prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu oraz naprawy powstałych zniszczeń. Uwaga: Niezbędne media dostarczone będą z przedmiotowego budynku. 8) warunki dotyczące organizacji ruchu: Wykonawca będzie realizować roboty i transport w sposób nie powodujący niedogodności dla użytkowników terenów przylegających bezpośrednio do terenu prowadzenia robót. W przypadku zajścia konieczności ograniczenia dostępności dla użytkowników miejsc ogólnodostępnych, ciągów komunikacyjnych itp. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób dostępności do przedmiotowych miejsc. 9) Ogrodzenia: Wykonawca (w razie potrzeby) wygrodzi część terenu przyległego w celu składowania tam materiałów budowlanych, gruzu i odpadów w kontenerach, wygrodzenia ewentualnej części magazynowej i zapewnienia bezpieczeństwa (poprzez wygrodzenie terenu) przy usuwaniu gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 6 878,73 złotych brutto. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm./. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu prowadzonym przez: NBP o/o Warszawa nr r-ku: 96 1010 1010 0136 2213 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium dotyczące - Remontu sanitariatów oraz pomieszczeń w budynku nr 16 – Klub na terenie K-6087 Radom - nr sprawy 37/PN/2018”. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (t. j. do dnia 25.09.2018 r. do godz. 09:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela. Dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – gdy dotyczy; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium; 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 9 do SIWZ – gdy dotyczy. 7.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach