Przetargi.pl
Remont sanitariatów – etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w Nowej Soli.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4588400 , fax. 0-68 3872346
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej
    ul. Kościuszki 27
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4588400, fax. 0-68 3872346
    REGON: 97070431300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów – etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów – etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w przy ul. Kościuszki 27 Nowej Soli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie remontu pomieszczeń nr 2 i 21 na parterze budynku oraz pomieszczeń nr 106 i 123 na I piętrze budynku, o łącznej powierzchni użytkowej pomieszczeń remontowanych ca. 27,96 m2, charakterystyka robót: rozbiórka ścianek i obudów z płyt g-k, okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych, demontaż ustępów, umywalek i baterii umywalkowych, wykonanie ścianek z elementów drobnowymiarowych z osadzaniem nadproży, wymiana wpustów ściekowych i podejść z rur PCV, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, montaż umywalek, ustępów, pisuarów i brodzików, wymiana grzejników, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ścian i podłóg, malowanie pomieszczeń, 2) wykonanie remontu dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniami, o następujących wymiarach w aktualnym stanie użytkowania: powierzchnia zabudowy - 29,2 m2, długości podjazdów - 10,0 m i 12,0 m, szerokości płaszczyzn ruchu - 1,28 m i 1,25 m, wysokość krawężników podjazdów - ok. 0,11 m, poręcze na wysokości ok. 0,90 m i 0,75 m, charakterystyka robót: rozbiórka balustrady oraz demontaż poręczy przy ścianie budynku, rozbiórka istniejącej konstrukcji betonowej o łącznej powierzchni ca. 6,75 m3, wykonanie nawierzchni podjazdu z kostki betonowej brukowej trapezowej, wykonanie balustrady i poręczy ze stali nierdzewnej o łącznej długości ca. 70,5 m, demontaż istniejącego zadaszenia podjazdu oraz wykonane nowego zadaszenia łukowego z poliwęglanu komorowego o konstrukcji aluminiowej, usunięcie śladów zamocowania poprzednio funkcjonującego zadaszenia i przemalowanie elewacji ściany frontowej w strefie wejściowej o powierzchni ca. 44 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 3. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach