Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej ogłasza przetarg
- Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Kościuszki
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 4588400 , fax. 0-68 3872346
- Data zamieszczenia: 2018-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej
ul. Kościuszki 27
67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 0-68 4588400, fax. 0-68 3872346
REGON: 97070431300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów – etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów – etap II oraz podjazdów wraz z zadaszeniem dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej w przy ul. Kościuszki 27 Nowej Soli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie remontu pomieszczeń nr 2 i 21 na parterze budynku oraz pomieszczeń nr 106 i 123 na I piętrze budynku, o łącznej powierzchni użytkowej pomieszczeń remontowanych ca. 27,96 m2, charakterystyka robót: rozbiórka ścianek i obudów z płyt g-k, okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych, demontaż ustępów, umywalek i baterii umywalkowych, wykonanie ścianek z elementów drobnowymiarowych z osadzaniem nadproży, wymiana wpustów ściekowych i podejść z rur PCV, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, montaż umywalek, ustępów, pisuarów i brodzików, wymiana grzejników, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ścian i podłóg, malowanie pomieszczeń, 2) wykonanie remontu dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniami, o następujących wymiarach w aktualnym stanie użytkowania: powierzchnia zabudowy - 29,2 m2, długości podjazdów - 10,0 m i 12,0 m, szerokości płaszczyzn ruchu - 1,28 m i 1,25 m, wysokość krawężników podjazdów - ok. 0,11 m, poręcze na wysokości ok. 0,90 m i 0,75 m, charakterystyka robót: rozbiórka balustrady oraz demontaż poręczy przy ścianie budynku, rozbiórka istniejącej konstrukcji betonowej o łącznej powierzchni ca. 6,75 m3, wykonanie nawierzchni podjazdu z kostki betonowej brukowej trapezowej, wykonanie balustrady i poręczy ze stali nierdzewnej o łącznej długości ca. 70,5 m, demontaż istniejącego zadaszenia podjazdu oraz wykonane nowego zadaszenia łukowego z poliwęglanu komorowego o konstrukcji aluminiowej, usunięcie śladów zamocowania poprzednio funkcjonującego zadaszenia i przemalowanie elewacji ściany frontowej w strefie wejściowej o powierzchni ca. 44 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 3. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi gminnej nr 100427F w Czerwieńsku i budowa drogi gminnej nr 001302F ulicy T. Kościuszki w Nietkowie oraz przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Nr 23/1 obr. Nietków i 36/1 obr. Czerwieńsk”
Dodano: 2024-05-01 - Budowa ul. Stary Kisielin - Okrężna.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05