Przetargi.pl
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2024-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:Część I – lokal nr 20 w budynku przy ul. Sabały 53B.Zamówienie obejmuje wykonanie robót:1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:a) wymiana stolarki okiennej,b) wymiana stolarki drzwiowej,c) wymiana posadzek,d) roboty murarskie i tynkarskie,e) roboty szklarskie,f) roboty glazurnicze,g) roboty malarskie.2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:a) wymiana urządzeń sanitarnych,b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,c) wymiana osprzętu,d) częściowe wymiany lokalówek,e) pomiary szczelności instalacji.3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic,d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:Część II – lokal nr 9 w budynku przy ul. Sabały 50.Zamówienie obejmuje wykonanie robót:1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:a) wymiana stolarki okiennej,b) wymiana stolarki drzwiowej,c) wymiana posadzek,d) roboty murarskie i tynkarskie,e) roboty szklarskie,f) roboty glazurnicze,g) roboty malarskie.2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:a) wymiana urządzeń sanitarnych,b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,c) wymiana osprzętu,d) częściowe wymiany lokalówek,e) pomiary szczelności instalacji.3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic,d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:Część III – lokal nr 7 w budynku przy ul. Rybnickiej 63.Zamówienie obejmuje wykonanie robót:1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:a) wymiana stolarki okiennej,b) wymiana stolarki drzwiowej,c) wymiana posadzek,d) roboty murarskie i tynkarskie,e) roboty szklarskie,f) roboty glazurnicze,g) roboty malarskie.2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:a) wymiana urządzeń sanitarnych,b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,c) wymiana osprzętu,d) częściowe wymiany lokalówek,e) pomiary szczelności instalacji.3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic,d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotęnie mniejszą niż:Część I – 60 000,00 złCzęść II – 60 000,00 złCzęść III – 30 000,00 złWykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód opłacenia składki. Jeżeli okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu dowodów opłacenia składki. W przypadku niespełnienia warunków Zamawiający wezwie Wykonawcę do zmiany zawartej umowy ubezpieczenia.2. Warunek odnoszący się do zdolności technicznej:W celu potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający wymaga wykazu robót ogólnobudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych w lokalach mieszkalnychlub użytkowych w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,każda o wartości co najmniej na kwotę:Część I – 30 000,00 złCzęść II – 30 000,00 złCzęść III – 15 000,00 złUWAGA!Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.3. Warunek odnoszący się do zdolności zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania warunku, Zamawiający wymaga zatrudnienia:a) co najmniej jednej osoby wyznaczonej do sprawowania funkcji kierownika, uprawnionej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b) co najmniej jednej osoby, uprawnionej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych lub świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniającedo zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku eksploatacji, instalacji i sieci elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowejo napięciu do 1kV i świadectwo kwalifikacyjne D, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku dozoru, instalacji i sieci elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej o napięciudo 1 kV,c) co najmniej jednej osoby, uprawnionej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadająca świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji oraz sieci gazowych (D+E).d) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników wykonujących robotyw branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia z wyjątkiem osób kierujących robotami budowlanymi (wykonujących samodzielne funkcje technicznew budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym).UWAGA!W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie, wymagany warunek mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach