Przetargi.pl
Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR

Gmina Sarnaki ogłasza przetarg

  • Adres: 08220 Sarnaki, ul. Berka Joselewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 833 599 198, , fax. 833 599 198
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sarnaki
    ul. Berka Joselewicza 3
    08220 Sarnaki, woj. mazowieckie
    tel. 833 599 198, , fax. 833 599 198
    REGON: 3023768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl/Start/34

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowane zamierzenie inwestycyjne zakłada remont, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów- Dzienny Dom SENIOR-WIGOR. Remont budynku obejmuje tylko parter budynku który będzie stanowił wydzieloną strefę pożarową. Planowana przebudowa i remont parteru budynku ma na celu wykorzystanie go dla nowej funkcji. Po przebudowie w budynku na parterze znajdować się będą następujące pomieszczenia: pomieszczenie ogólne (sala spotkań-jadalnia), pomieszczenie klubowe, korytarz, pomieszczenie do ćwiczeń / kinezyterapii, pomieszczeni terapii indywidualnej, pokój pielęgniarki, szatnia oraz wiatrołap, pomieszczenie do odpoczynku, łazienki męska oraz damska wraz z natryskami przystosowane dla osób starszych oraz niepełnosprawnych, istniejąca kotłownia gazowa, wydzielona pożarowo klatka schodowa, dwa pomieszczenia magazynowe ściśle związane funkcyjnie z podstawową funkcją budynku. Wykonane zostanie również zaplecze kuchenne tj: zmywalnia, rozdzielnia + aneks kuchenny. Zakres głównych robót budowlanych do wykonania: – demontaż wszystkich elementów istniejących instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wodno- kanalizacyjnej, - demontaż i ponowny montaż grzejników po wykonaniu okładzin na ścianach, – rozbiórka części ścian wewnętrznych, – wykonanie nadproży w miejscach rozbiórki ścian konstrukcyjnych, – rozbiórka istniejących okładzin wewnętrznych na ścianach, – wymiana całości istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej, zabudowa części otworów w istniejących ścianach, – wykonanie nowych otworów w ścianach istniejących oraz montaż stolarki drzwiowej, – demontaż istniejącej posadzki na gruncie (drewniana podłoga na legarach) oraz wykonanie nowych warstw posadzkowych na gruncie wraz z dociepleniem i izolacją przeciwwilgociową, – wykonanie nowych ścianek działowych z płyt ogniochronnych i wodoodpornych, – wykonanie wentylacji grawitacyjnej we wszystkich pomieszczeniach poprzez wykonanie kanałów wentylacyjnych przy ścianach zewnętrznych budynku wyprowadzonych ponad dach, każdy kanał dodatkowo wyposażyć należy w obrotową nasadę kominową wspomagającą ciąg kominowy śr. 150mm. Wszystkie kanały wentylacyjne ponad dachem obudować blachą płaską w kolorze dachu istniejącego, – wykonanie okładzin na wszystkich ścianach (ściany zewnętrzne od wewnątrz, ściany wewnętrzne obustronnie) z płyt ogniochronnych i wodoodpornych w celu dostosowania budynku do wymagań p.poż., – wykonanie okładzin na suficie-od spodu stropu z płyt ogniochronnych i wodoodpornych w celu dostosowania budynku do wymagań p.poż., – roboty wykończeniowe m.in. wykonanie okładzin ścian z glazury, okładzin posadzek z płytek gres i wykładziny, malowanie ścian i sufitów, itp. – wykonanie nowych instalacji wewnętrznych tj. elektrycznej wraz z WLZ , wodno-kanalizacyjnej, przebudowa istniejącej instalacji c.o. (montaż czterech nowych grzejników) oraz wykonanie instalacji c.w.u. i cyrkulacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kornicy, Oddział w Sarnakach nr 41 8048 0000 0000 1658 2000 0030 z dopiskiem Wadium – Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom SENIOR-WIGOR. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej formie i do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą , Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 9.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, oraz gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach