Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-100 Siedlce, Sądowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
- Data zamieszczenia: 2019-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
Sądowa 2
08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
REGON: 57150100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont, przebudowa i docieplenie budynków Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont, przebudowa i docieplenie budynków Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1a - 1h do SIWZ, oraz w załączniku nr 9 do SIWZ – Odpowiedź na pytania i zmiany do dokumentacji projektowej i w załączniku nr 10 do SIWZ – Harmonogram rzeczowo - finansowy). Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.Z uwagi na charakter wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018r., poz. 917), Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, pod kierownictwem kierownika budowy byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przez nich przedmiotu umowy. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób w stosunku, do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich wykonywane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018r. poz. 917). Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem ofert, obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz Rozdział 7 ust. 9 SIWZ). Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, nazwy producenta oraz odniesienia do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych oznacza to, że mają one jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ. Za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej do upływu ostatecznego terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 604 000,00 zł (słownie: sześćset cztery tysiące złotych 00/100). Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone zostały w Rozdziale 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ z tym zastrzeżeniem, iż podmiot, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja z rejestru powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty podmiotów trzecich, na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp następujących dokumentów: a) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ; b) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt. 2 ppkt. a) - c) SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 4. Oświadczenie o grupie kapitałowej (załączone do oferty tylko w przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej) według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami, do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub ustanawiające pełnomocnika dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29