Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.18.2019

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 01151334300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.18.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługę opróżniania lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic i korytarzy piwnicznych, strychów w budynkach stanowiących w 100% własność m.st Warszawy oraz lokali mieszkalnych, użytkowych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi, będących własnością m.st. Warszawy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Opróżnianie wskazanych lokali i pomieszczeń poprzez wyniesienie wszystkich ruchomości (gabaryty, gruz, sprzęt TV i agd, rzeczy osobiste it.p. na miejsce wskazane przez Zamawiającego bądź podstawionych do załadunku kontenerów, na posesjach położonych na terenie Dzielnicy Praga Północ, z przestrzeganiem następujących wymagań szczegółowych: - opróżnianie dokonywane będzie w miarę potrzeb, na pisemne zlecenie Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2-5 przekazane pisemnie e-mailem faksem. Przyjęcie zamówienia Wykonawca potwierdza w dniu otrzymania zlecenia, a jeżeli nie będzie to możliwe, najpóźniej do godziny 10.00 dnia następnego; - prace związane z opróżnianiem wskazanych miejsc będą prowadzone w sposób nieuciążliwy dla mieszkańców budynku, z którego będą wynoszone; - w/w prace odbywać się będą w godz. 7.30 - 15.00. Przedmiot zamówienia obejmuje również podstawienie w sytuacjach wskazanych przez Zamawiającego kontenerów na przedmioty z opróżnianych lokali w ilości 80 sztuk o pojemności 7m³ na własny koszt - koszt wkalkulowany w cenę za oczyszczenie 1m2 powierzchni. Podstawianie kontenerów będzie dokonywane w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Opróżnianie ich w ramach ceny ofertowej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy - załącznik Nr 4 do siwz, stanowiącym jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5 000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej siwz; 3) pełnomocnictwo –w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany; 4) pełnomocnictwo – w przypadku, wskazania w ofercie osoby uprawnionej do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej innej niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach