Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w zakresie: - malowania wraz z robotami towarzyszącymi pomieszczeń, - demontażu i montażu grzejników, - wykonania robót elektrycznych w zakresie okablowania i montażu nowych opraw oświetleniowych (źródło światła LED), - wykonania robót w zakresie stolarki drzwiowej i okiennej, - rozebrania istniejących i ułożenia nowych okładzin ściennych i podłogowych, - wykonania robót wodno- kanalizacyjnych, - montażu wyposażenia toalet. Realizacja zadania nie pogorszy dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć istniejące w obiekcie instalacje, w szczególności: - Systemu Sygnalizacji Pożaru, - Dźwiękowy System Ostrzegawczy, - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, - Systemu CCTV, - Systemu Kontroli Dostępu, - Systemu Oddymiania, - sieci elektrycznej, - sieci komputerowej. W przypadku nie wywiązania się ze zobowiązania, które skutkować będzie uszkodzeniem wymienionych systemów, Zamawiający naliczy kary umowne, a w przypadku bezskutecznego wezwania do naprawy zleci jej wykonanie podmiotowi trzeciemu i wystawi fakturę obciążającą Wykonawcę kosztami, jakie poniósł Zamawiający w związku z powyższym zleceniem. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji próbek kolorystycznych, w odniesieniu kolorystki ścian i sufitów, drzwi, ościeżnic, listew podłogowych, obudów grzejników, wykładziny, glazury i katalogów w odniesieniu do armatury, elektryki instalacji teletechnicznych w celu uzyskania akceptacji. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu terminowego realizacji umowy, który stanowił będzie załącznik do umowy. W przypadku nie przedłożenia harmonogramu terminowego realizacji umowy Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach Urzędu Miasta Poznania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty powodujące wytworzenie nadmiernego hałasu oraz zagrażające zdrowiu użytkowników (użycie farb, lakierów itp.) poza godzinami pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz.17.00, we wtorek, środę, czwartek i piątek po godz. 15.30 oraz w dni wolne, w ścisłym uzgodnieniu z inspektorami nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować roboty w sposób nienarażający użytkowników obiektu na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z ich prowadzenia, nieutrudniające prowadzenia bieżącej działalności z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Prace należy prowadzić zgodnie z ustalonym harmonogramem. W przypadku wystąpienia opóźnienia i zagrożenia terminu końcowego zakończenia robót Wykonawca zapewni pracę w soboty, niedziele, święta jak również w godzinach nocnych, po wcześniejszym zawiadomieniu inspektorów nadzoru. Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do: - odgrodzenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich oraz właściwe jej oznakowanie; - odizolowania czynnej strefy roboczej od pomieszczeń, w których przebywają użytkownicy budynku, w taki sposób by nie przedostawał się tam kurz i pył z budowy; - każdorazowego sprzątnięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; - zabezpieczenia przed zapyleniem pyłem budowlanym mebli oraz pozostawionego sprzętu. Wykonawca w trakcie realizacji zadania bezwzględnie przestrzegał będzie przepisy bhp i ppoż. Po zakończeniu robót Wykonawca doprowadzi do stanu pierwotnego terenu budowy oraz jego otoczenie. Wymagania dotyczące wyrobów budowlanych: Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry oraz odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570). Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy i materiały mają być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowny dokument (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnienie wymogów, deklarację właściwości użytkowych wyrobu budowlanego), dowód dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz muszą być oznakowane odpowiednim znakiem. Wykonawca przedstawi przed wbudowaniem materiału w konstrukcję aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności świadczące o dopuszczeniu do obrotu i powszechnego stosowania materiałów i urządzeń, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z 7.07.1994 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332). Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry oraz odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 rok o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570). Miejsce wykonania zamówienia: Budynki Urzędu Miasta Poznania: Plac Kolegiacki 17, Libelta 16/20, Gronowa 22ab, Gronowa 20, 3 Maja 46/Pl. Wolności 14, Słowackiego 22, Matejki 50, Bohaterów II Wojny Światowej, Stary Rynek 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1 400,00 zł. 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. c) kosztorys ofertowy, d) oświadczenie o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania, e) harmonogram realizacji zamówienia z podziałem dniowym (dni kalendarzowe) terminowej realizacji umowy (przedłożenie w dniu podpisania umowy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach