Przetargi.pl
Dostawa stołu operacyjnego oraz łóżek, stolików i wyposażenia dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu SPZOZ w Nowym Tomyślu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg

  • Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311 , fax. 614 422 152
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
    ul. Poznańska 30
    64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4427314, 4427311, fax. 614 422 152
    REGON: 63982000400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stołu operacyjnego oraz łóżek, stolików i wyposażenia dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu SPZOZ w Nowym Tomyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z podziałem na 3 części (Pakiety): stołu operacyjnego do zabiegów ortopedycznych, łóżek ortopedycznych, łóżek do intensywnej opieki medycznej, materacy przeciwodleżynowych, stolików przyłóżkowych dla pacjentów, kozetki i wózka kąpielowego dla potrzeb rozbudowanego Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków WRPO na lata 2014-2020 na niniejsze zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części (Pakietów) zawarty jest w Załącznikach 1A, 1B i 1C do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w którym podano ilości oraz parametry techniczno-funkcjonalne przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie narzucone obowiązującymi przepisami prawa wymaganiami dotyczącymi dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b) Zamawiający wymaga, aby sprzęt, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) - zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. c) W dostawie może występować wyłącznie sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy i użytkowania, bez dodatkowych kosztów, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2017. d) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczony do Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu na koszt Wykonawcy w terminie max. do 6 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy, po wcześniejszym (min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy) ustaleniu telefonicznym konkretnego dnia dostawy. e) W zakresie realizacji dostawy: montaż (instalacja) oraz szkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu z zakresu prawidłowej obsługi sprzętu personelu medycznego. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem. f) Wszelkie szkody i koszty spowodowane niewłaściwym opakowaniem i formą transportu obciążają Wykonawcę. g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na sprzęt będący przedmiotem umowy, na okres nie krótszy niż 24 m-ce (zgodnie z ofertą Wykonawcy), licząc od daty podpisania protokołu odbioru na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem. Gwarancja sprzętu obejmuje wszystkie czynności wymienione w dokumentacji sprzętu (przeglądowe i serwisowe, ewentualne części wymieniane w ramach przeglądu zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu) wykonywane bezpłatnie w tym również dojazd serwisanta do Zamawiającego. h) Wykonawca będzie dokonywał naprawy gwarancyjnej w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy, który wówczas jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż sprzęt określony w niniejszej SIWZ na czas naprawy. i) Zamawiający wymagać będzie dostarczenia wraz z dostawą kompletnej dokumentacji technicznej, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim. j) Wykonawca po zrealizowanej dostawie potwierdzonej protokołem odbioru wystawi fakturę zawierającą nazwę, ilość, cenę łączną, cenę jednostkową oraz termin płatności zgodne z podanymi w „Formularzu ofertowym” Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Nowym Tomyślu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości przewidzianej dla pakietu/ów, na który/e, na które Wykonawca składa ofertę. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania! W przypadku oferty częściowej obejmującej swym zakresem jeden pakiet wadium stanowi właściwa dla danego pakietu kwota wadialna. W przypadku oferty częściowej obejmującej swym zakresem kilka pakietów wadium stanowi suma odpowiednich kwot wadialnych. Kwoty wadialne dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr: Kwota wadium: Kwota wadium słownie: Pakiet nr 1 – 1.500,00 zł. (słownie: Jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Pakiet nr 2 – 150,00 zł. (słownie: Sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet nr 3 - 3.000,00 zł. (słownie: Trzy tysiące zł 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. : - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: PKO BP O/ Nowy Tomyśl 37 1020 4144 0000 6702 0007 0227 z dopiskiem „Wadium dostawa łóżek/stołu operacyjnego/wyposażenia Pakiet nr ..... – SPZOZ_NT/DZP/PN/08/17” Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty w formie kserokopii dowodu przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w związku z art. 46 ust. 1 ustawy. Natomiast kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać załączona do oferty w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. Termin wniesienia wadium. a) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. b) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. c) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. d) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. e) oferta Wykonawca zostanie odrzucona w niniejszym postępowaniu (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp), jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie określonej w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz „OFERTA”, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, oświadczenia Wykonawcy wraz z informacją o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy; b) Opis spełnienia oferowanego sposobu wykonania umowy: - Wypełniony Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zał. 1A, 1B i/lub 1C – w zależności od części/Pakietu na który składa ofertę Wykonawca, - materiały informacyjne oferowanych wyrobów (np. katalogi, ulotki, materiały informacyjne bądź instrukcję obsługi, certyfikaty bądź inne dokumenty potwierdzające wymagane parametry techniczne oferowanych wyrobów) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski/, zawierające opis potwierdzające spełnienie parametrów określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1A, 1B i/lub 1C Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danego przedmiotu (w ramach Pakietów objętych ofertą Wykonawcy). Autentyczność ww. materiałów musi zostać poświadczona przez wykonawcę. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w materiałach jednoznacznie wskazał, której pozycji wyszczególnionej w Załącznikach 1A -1C informację dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. dokumencie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. - oświadczenie Wykonawcy, złożone na druku ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ), że zaoferowane wyroby medyczne posiadają aktualne pozwolenia ministra właściwego do spraw zdrowia na dopuszczenie do obrotu lub świadectwo jakości lub świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinie o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności /znak zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2017r., poz.211 ze zm.) - Deklaracja zgodności, Wpis lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych Certyfikat/deklaracja CE, Certyfikaty ISO i pozostałe dokumenty wymienione w Zał. 1A, 1B, 1C – zgodnie z wymogami dla danego Pakietu. c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego. d) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, e) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wszystkich stron, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy (wg wzoru: Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1, tj. że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – (wg wzoru: Zał. nr 2 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach