Przetargi.pl
Remont pomieszczeń klatki D, malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych klatki A, remont pokoju 333 klatki E, wymiana klapy zsypu oraz czyszczaków rur spustowych w DS LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń klatki D, malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych klatki A, remont pokoju 333 klatki E, wymiana klapy zsypu oraz czyszczaków rur spustowych w DS LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: KLATKA "D" I. Tynki, gładzie 1) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian, sufitów i zabudów 2) Naprawa rys i spękań 3) Skasowanie wykwitów (zacieków) 4) Dwukrotne odgrzybianie ścian i stropów metodą smarowania 5) Naprawy i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach 6) Wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na stropach i ścianach 7) Wykonanie tynków moziakowych w sali spotkań 8) Uzupełnienie brakujących parapetów zewnętrznych 9) Wymiana drzwi w toaletach przy sali spotkań II. Prace malarskie 1) Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem 2) Trzykrotne malowanie farbami przeciwpleśniowymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem w kuchniach i łazienkach 3) Ługowanie farby olejnej z tynków ścian 4) Dwukrotne malowanie farbami ftalowymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem 5) Dwukrotne malowanie farbą ftalową uprzednio malowanej stolarki drzwiowej - dwustronnie skrzydła i ościeżnice 6) Dwukrotne malowanie farbą ftalową podokienników i rur. 7) Osadzenie narożników ochronnych PCV dla ochronny i zabezpieczenia krawędzi/naroży ścian III. Prace pomocnicze, pomiary i badania 1) Obsadzenie zewnętrznych parapetów z blachy stalowej powlekanej z łącznikiem między parapetami 2) Wymiana lub uzupełnienie płytek podłogowych i ściennych 3) Wymiana z dopasowaniem skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych z kompletem okuć 4) Montaż nawiewników okiennych 5) Zabezpieczenie płytek, podłóg i osłony okien folią polietylenową 6) Mycie po robotach malarskich posadzek i okien 7) Demontaż i powtórny montaż drążków i zasłonek prysznicowych, karniszy 8) Montaż nowych karniszy jednoszynowych w pokojach 9) Wymiana części kratek wentylacyjnych, drzwiczek do szachtów 10) Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych włączników i gniazd 11) Demontaż, wyniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wniesienie i ponowny montaż wyposażenia modułów typu półki, szafki itp. 12) Wykonanie nowych gniazd wtyczkowych 13) Pomiary i badania instalacji elektrycznych KLATKA "A" - pomieszczenia ogólnodostępne 1. Demontaż, wyniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wniesienie i ponowny montaż wyposażenia 2. Demontaż i ponowny montaż oprawa oświetleniowych, włączników i gniazd dla gładzi i robót malarskich z pomiarami kontrolnymi 3. Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów 4. Skasowanie wykwitów (zacieków) 5. Wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na stropach i ścianach 6. Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi w tym przeciwpleśniowymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem 7. Dwukrotne malowanie farbą ftalową rur i podokienników 8. Prace pomocnicze (zabezpieczenie podłóg i osłony okien folią polietylenową, mycie po robotach malarskich podłóg i okien) KLATKA "E" - pokój 333 1. Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów 2. Skasowanie wykwitów (zacieków) 3. Wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na stropach i ścianach 4. Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi w tym przeciwpleśniowymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem 5. Dwukrotne malowanie farbą ftalową podokienników i rur. 6. Zabezpieczenie podłóg i osłony okien folią polietylenową 7. Mycie po robotach malarskich posadzek i okien 8. Demontaż i powtórny montaż drążków i zasłonek prysznicowych, karniszy 9. Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, włączników i gniazd 10. Demontaż, wyniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wniesienie i ponowny montaż wyposażenia modułów typu półki, szafki itp INNE PRACE 1. Wymiana klapy zsypu 2. Wymiana czyszczaków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej w wysokości 11100 jedenaście tysięcy sto zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.271.19.2018 – wadium dotyczy: ..........” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony, wraz z ofertą, w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 7b. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, a w przypadku konsorcjum nazwę wszystkich członków konsorcjum), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. b) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z dokumentem pt „Sposób obliczenia ceny ofertowej” 3. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, 4. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 5. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. kopia dowodu wniesienia wadium. 7. Wykonawca oferując dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach