Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie oraz Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie oraz Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachu oraz naprawie i malowaniu elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Wilamowie, naprawie i pomalowaniu daszku przed wejściem budynku do szkoły oraz budynku obok szkoły, demontażu rynien nie nadających się do użytku i montażu nowych w ramach zadania ”Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Wilamowie” oraz malowaniu elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Wieleninie, demontażu rynien nie nadających się do użytku i montażu nowych w ramach zadania „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien”. 2.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część 1 obejmująca zadanie: ”Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie” a)Budynek szkoły jest niepodpiwniczony, jednopiętrowy. Fundamenty żelbetonowe. Ściany z cegły ceramicznej. Stropy żelbetonowe z elementów prefabrykowanych drobnowymiarowych. Stropy ocieplone. Konstrukcja dachu - płyty drobnowymiarowe na ściankach ażurowych. Pokrycie dachu- papa termozgrzewalna. Budynek docieplony. Okna plastikowe PCV. Kubatura: 3.887,00 m3. b)Budynek gospodarczy obok szkoły jest parterowy, wolnostojący. Fundamenty betonowe, ściany murowane z elementami otynkowanymi, stropodach drewniany. Okna plastikowe PCV. Powierzchnia zabudowy 130 m2. c)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na: wznoszenie rusztowań, rozebranie rynien dachowych i rur spustowych, rozebranie obróbek blacharskich, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, krycie starych dachów papą termozgrzewalną, uzupełnienie tynków zewnętrznych, tynkowanie i malowanie kominów, gruntowanie elewacji, malowanie elewacji, montaż rynien i rur spustowych, utylizacja i wywóz odpadów. Część 2 obejmująca zadanie: „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien” a)Budynek szkoły jest częściowo podpiwniczony, jednopiętrowy. Łącznik oraz sala gimnastyczna jednokondygnacyjne. Fundamenty żelbetonowe. Ściany z cegły ceramicznej ocieplone styropianem. Stropy żelbetonowe z elementów prefabrykowanych drobnowymiarowych. Stropy ocieplone. Konstrukcja dachu szkoły - płyty drobnowymiarowe na ściankach ażurowych, pokrycie dachu - papa termozgrzewalna. Nad częścią łącznika stropodach pokryty papą, sala gimnastyczna pokryta płyta obornicką. Okna plastikowe PCV. Kubatura całości: 8.091,23 m3 b)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na: naprawa i malowane elewacji, wznoszenie rusztowań, rozebranie rynien dachowych i rur spustowych, rozebranie obróbek blacharskich, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, montaż rynien i rur spustowych, gruntowanie elewacji, malowanie elewacji, utylizacja i wywóz odpadów. 3.Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na odpowiednim oznakowaniu i zabezpieczeniu miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz wszystkie dane techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia znajdują się w dokumentacji dołączonej do niniejszej specyfikacji. 5.Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą obiektami czynnymi, użytkowanymi w szczególności przez dzieci. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynkach oraz wokół tychże budynków. 6.Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach. 7.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), posiadającymi aktualne. 8.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i w jego granicach. 9.Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. 10.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. 11.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory estetyczne (faktura, barwa etc.) oraz posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne co artykuły określone przez Zamawiającego. 12.Wykonawca udzieli rękojmi za wady wynoszącej minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 13.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 13.1 dostarczenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 13.2 zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 13.3 uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 13.4 uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 13.5 wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 13.6 oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 13.7 zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 13.8 utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 13.9 wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 14.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 15.Materiały z robót rozbiórkowych, nie przeznaczone do ponownego wykorzystania, itp. należy wywozić na bieżąco z uwagi na ograniczone miejsce na ich składowanie. 16.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części 1 „Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie”: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), dla Części 2 „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien”: 1.500 zł (tysiąc pięćset złotych złotych), dla Części 1 i 2: 5.500 (pięć tysięcy pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 3.Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. Nr 359) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XIII SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Wadium należy opatrzyć dopiskiem na przelewie: A.W przypadku złożenia oferty na część 1: „Wadium na zadanie: „Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie” B.W przypadku złożenia oferty na część 2: „Wadium na zadanie: „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien””C. W przypadku złożenia oferty na część 1 i 2: „Wadium na zadanie: „Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie” oraz „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien””5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: A. W przypadku złożenia oferty na część 1: „Wadium na zadanie: „Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie”” - nie otwierać przed 22.05.2018 r. godz. 1330.B. W przypadku złożenia oferty na część 2: „Wadium na zadanie: „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien”” - nie otwierać przed 22.05.2018 r. godz. 1330. A.W przypadku złożenia oferty na część 1 i 2: „Wadium na zadanie: „Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Wilamowie” oraz „Malowanie elewacji Szkoły Podstawowej w Wieleninie wraz z wymianą rynien”” - nie otwierać przed 22.05.2018 r. godz. 1330. 6.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a)ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów, b)określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c)określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d)być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 6 stosuje się odpowiednio 8.W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-6 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów:1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ); 2.Pozostałe dokumenty, składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:1)Formularz ofertowy (wraz z kosztorysem) – wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2)Potwierdzenie wniesienia wadium.3) W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w formie pisemnej w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. zdolności techniczne i zawodowe takie jak wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) – taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich, w tym składania oświadczeń woli w ich imieniu. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii; 5)Wykonawca który powołuję się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuję się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawcę, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 7) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom na zdolnościach których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców.8) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5. PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach