Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 943 409 196
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3409106, 3409107, fax. 943 409 196
REGON: 15394000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont podłóg w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych Gminy Miasto Koszalin, zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Nazwa zamówienia: remont podłóg w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych Gminy Miasto Koszalin, zarządzanych przez zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. 3.2. Nazwy i kody CPV: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 3.3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) wymianę podłóg na gruncie – ok. 75 m2, 2) wymianę posadzek na stropach betonowych – ok. 420 m2, 3) wymianę posadzek na stropach betonowych na panele – ok. 100 m2, 4) wymianę posadzek z ociepleniem – ok.200 m2, 5) wymianę posadzek bez regulowania poziomu na stropach drewnianych – ok. 400 m2, 6) wymianę posadzek z wyregulowaniem poziomu na stropach drewnianych – ok. 200 m2, 7) montaż progów – ok. 40 szt., 8) wykonanie izolacji przeciwwodnej podposadzkowej w łazienkach bez względu na rodzaj podłogi – ok. 50 m2, 9) roboty towarzyszące wynikające z demontażu i montażu podłóg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacji technicznej, przedmiarach robót oraz projekcie umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Uwaga! Wskazane ilości są wartościami orientacyjnymi i służą do przygotowania oferty. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość wymienionych podłóg na podstawie jednostkowych zleceń. 3.4. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.5. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacja techniczną określonymi w Części 5 SIWZ. 3.6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.). 3.7. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na złożeniu oświadczenia zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 3.8. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z pózn. zm.) – dowód wniesienia wadium - wymagany jest oryginał dokumentu. 4) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Nie złożenie lub sporządzenie kosztorysów niezgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ (np. sporządzenie z pominięciem poszczególnych pozycji kosztorysowych) będzie podstawą do odrzucenia oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty konserwacyjne w budynku nr 7 przy ul. Kościuszki 24 m. Wałcz. Znak postępowania 591/2020
Dodano: 2020-09-08 - Wymiana okładzin schodów w Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana 15 w Koszalinie dla potrzeb Politechniki Koszalińskiej.
Dodano: 2018-08-24 - REMONT POSADZKI KUCHNI I POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 5, UL. METALOWA 52, 70-727 SZCZECIN PODJUCHY
Dodano: 2018-04-25 - REMONT POSADZKI KUCHNI I POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 5, UL. METALOWA 52, 70-727 SZCZECIN PODJUCHY
Dodano: 2018-03-29 - Remont budynku nr 5 przy ul. Wroniej 3 w Wałczu - znak postępowania 126/2018.
Dodano: 2018-03-01 - Remont pomieszczeń 30 i 31 w budynku „W” przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.
Dodano: 2017-10-06 - Remont schodów zewnętrznych w Domu Studenta Nr 1 w Koszalinie przy ul. Rejtana 15
Dodano: 2017-09-27 - Wymiana posadzki na hali sportowej w budynku nr 10 przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu
Dodano: 2017-09-18 - Remont schodów zewnętrznych w Domu Studenta Nr 1 w Koszalinie przy ul. Rejtana 15 oraz remont elementów zewnętrznych w Kreślarni w Koszalinie przy ul. Rejtana 17
Dodano: 2017-08-25