16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2018-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 5 przy ul. Wroniej 3 w Wałczu - znak postępowania 126/2018. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budynku nr 5 przy ul. Wroniej 3 w Wałczu. Budynek nr 5 k. 2152 znajduje się przy ul. Wroniej 3 w Wałczu. Rok budowy 1956. Budynek składa się z 1 kondygnacji nadziemnej i 1 podziemnej. Dach papowy, konstrukcja dachu drewniana. Konstrukcja budynku murowana. Istniejące instalacje: kanalizacyjna, wodociągowa i odgromowa. Część pomieszczeń magazynowych nie będzie opróżniona w całości, dlatego roboty w tych pomieszczeniach należy wykonać etapowo, z uwzględnieniem zabezpieczenia pozostawionych rzeczy. 2. Przewiduje się następujący zakres robót: 1) prace zewnętrzne a) konserwacja dachu; b) elewacja; c) rynny i rury spustowe d) cokół e) place pod namioty f) okna g) wejścia 2) prace wewnętrzne a) podłogi b) sufity c) stolarka drzwiowa 3) wymiana instalacji sanitarnej 4) wymiana instalacji c.o. 5) piwnica 6) dokumentacja i pomiary 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - Załączniku nr 2 – przedmiar; - Załączniku nr 3 – rysunki. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienia robót stanowiące załączniki do SIWZ i przeprowadzoną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Zestawienie robót i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam sporządzi przedmiar robót, na podstawie którego określi cenę oferty. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną. Zamawiający może zażądać przedstawienia kosztorysu ofertowego lub dokumentu równoważnego, który stanowił podstawę do sporządzenia wyceny na każdym etapie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 09.03.2018 r. o godz. 09:00 w Wałczu (Grupa Zabezpieczenia Wałcz) - informacja biuro przepustek w Wałczu. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Monika ZIELIŃSKA – tel. 261 472 169, - p. Artur PAWLIKOWSKI – tel. 261 472 180. Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę min. 20 pracowników na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108), zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją robót budowlanych (roboty budowlane), będących przedmiotem zamówienia. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Zasady zatrudnienia, kontroli i naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy o roboty budowlane stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 29 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – załącznik do SIWZ; 2) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty konserwacyjne w budynku nr 7 przy ul. Kościuszki 24 m. Wałcz. Znak postępowania 591/2020
Dodano: 2020-09-08 - Remont podłóg w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych Gminy Miasto Koszalin, zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2019-11-29 - Wymiana okładzin schodów w Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana 15 w Koszalinie dla potrzeb Politechniki Koszalińskiej.
Dodano: 2018-08-24 - REMONT POSADZKI KUCHNI I POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 5, UL. METALOWA 52, 70-727 SZCZECIN PODJUCHY
Dodano: 2018-04-25 - REMONT POSADZKI KUCHNI I POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 5, UL. METALOWA 52, 70-727 SZCZECIN PODJUCHY
Dodano: 2018-03-29 - Remont pomieszczeń 30 i 31 w budynku „W” przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.
Dodano: 2017-10-06 - Remont schodów zewnętrznych w Domu Studenta Nr 1 w Koszalinie przy ul. Rejtana 15
Dodano: 2017-09-27 - Wymiana posadzki na hali sportowej w budynku nr 10 przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu
Dodano: 2017-09-18 - Remont schodów zewnętrznych w Domu Studenta Nr 1 w Koszalinie przy ul. Rejtana 15 oraz remont elementów zewnętrznych w Kreślarni w Koszalinie przy ul. Rejtana 17
Dodano: 2017-08-25