Przetargi.pl
„Remont oraz przebudowa chodników przy drogach powiatowych w Powiecie Wschowskim"

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 65 540 48 00
  • Data zamieszczenia: 2024-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    Plac Kosynierów 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 65 540 48 00
    REGON: 977945847
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont oraz przebudowa chodników przy drogach powiatowych w Powiecie Wschowskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – „Wykonanie remontu nawierzchni chodnika drogi powiatowej 1017F w miejscowości Stare Strącze w km od 0+050 do km 1+190 na odcinku 1140 mb”.1) Inwestycja obejmuje remont nawierzchni lewostronnego chodnika oraz znajdujących się w ciągu chodnika zjazdów na odcinku długości 1140mb po istniejącej trasie zgodnie z projektem remontu.2) W ramach inwestycji przewidziano:- ustawienie nowego obrzeża betonowego- ustawienie nowego krawężnika betonowego najazdowego na zjazdach przy granicy z działkami sąsiadującymi z pasem drogowym drogi powiatowej,- wymianę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na nową. Kostka betonowa z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie ułożyć kostkę rozbiórkową na paletach i przewieźć ją na plac składowy znajdujący się na dz. nr ew. 434/6 w Starym Strączu,- ustawienie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,- regulacja studni telekomunikacyjnych znajdujących się w nawierzchni chodnika.3) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne elementów drogi:a) chodnik o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej o wym. 10x20cm:- warstwa rozsądzająca z piasku gr. 10cm,- podbudowa z betonu C1,5/2, gr. 10cm po zagęszczeniu,- kostka prefabrykowana gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3, gr. 3cm.b) zjazd zwykły o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej owym. 10x20cm:- warstwa rozsądzająca z piasku gr. 10cm,- podbudowa z betonu C1,5/2, gr. 20cm po zagęszczeniu,- kostka prefabrykowana gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3, gr. 3cm.- zjazd od strony nieruchomości sąsiedniej ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22x100cm układanym na ławie betonowej gr. 15cm z oporem z betonu kl. C12/15, boczne krawędzie zjazdu na odcinku od granicy działki sąsiedniej do chodnika umocnione obrzeżem betonowym o wym.8x20x100cm układanym na ławie betonowej z oporemz betonu kl. C12/15.4) Zakres robót obejmuje:- rozbiórkę istniejących obrzeży betonowych oraz nawierzchni chodnika, zjazdów z kostki prefabrykowanej wraz z podbudową,- roboty ziemne - wyprofilowanie oraz zagęszczenie podłoża,- wykonanie warstwy rozsączającej z piasku,- ustawienie obrzeży betonowych,- ustawienie krawężników betonowych,- wykonanie warstwy podbudowy z betonu C1,5/2- regulacja studni telekomunikacyjnych znajdujących się w nawierzchni chodnika,- ułożenie nowej warstwy nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki prefabrykowanej betonowej wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,- uporządkowanie terenu budowy.5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodniez dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadamii warunkami bhp, w tym:a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:- oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,- poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy oraz aktualnego zaświadczenia, iż jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,c) realizacji inwestycji zgodnie z projektem budowlanym,d) przewiezienie kostki betonowej z rozbiórki na plac składowy znajdujący się na dz. nr ew. 434/6w Starym Strączu,e) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodniez przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.),f) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,g) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę.Szczegółowy zakres inwestycji w zakresie Części 1 zamówienia określony został w projekcie budowlanym i kosztorysie stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.Część 2 zamówienia – „Przebudowa drogi powiatowej nr 1006F polegająca na wykonaniu chodnika prawostronnego w km od 0+100 do km 1+054 oraz kanalizacji deszczowej służącej odwodnieniu pasa drogowego".1) Inwestycja polega na wykonaniu jednostronnego chodnika oraz kanalizacja deszczowaw miejscu istniejącego rowu przydrożnego, służąca odwodnieniu drogi.2) Chodnik wykonany zostanie o nawierzchni z kostki betonowej, w ramach przedsięwzięcia na całej długości chodnika zaprojektowane zostały utwardzone zjazdy do nieruchomości sąsiednich,w miejsce istniejących betonowych słupków telekomunikacyjnych wprowadzone zostaną markery oznaczeniowe, istniejące hydranty nadziemne wymienione zostaną na hydranty podziemne. Dokonana zostanie również w niezbędnym zakresie wycinka drzew i krzewów kolidującychz trasą chodnika.3) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne elementów drogi:a) chodnik o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej o wym.10x20 cm:- betonowa kostka brukowa szara o gr. 8 cm,- podsypka cem – piask 1:3 gr. 3 cm,- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr.15,0 cm;- szerokość chodnika 1,80 m (netto) z lokalnym przewężeniem do 1,40 m,- pochylenie poprzeczne chodnika 2%,- od strony jezdni chodnik ograniczony zostanie krawężnikiem betonowym o wym.15x30x100 cm układanym na ławie betonowej gr. 15cm z oporem z betonu kl. C12/15,- od strony pobocza chodnik ograniczony zostanie obrzeżem betonowym o wym. 8x20x100 cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C12/15,b) zjazd zwykły o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej owym. 10x20 cm:- betonowa kostka brukowa czerwona o gr. 8 cm,- podsypka cem – piask 1:3 gr. 3 cm,- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr.25,0 cm;- min. szerokość zjazdu 5,00 m,- pochylenie podłużne zjazdu na szerokości chodnika max. 3%, dalej dostosowane do poziomu nawierzchni terenu na nieruchomości sąsiedniej,- zjazd od strony jezdni i nieruchomości sąsiedniej ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22x100cm układanym na ławiebetonowej gr. 15cm z oporemz betonu kl. C12/15, boczne krawędzie zjazdu na odcinku do chodnika umocnione obrzeżem betonowym o wym.8x20x100cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonukl. C12/15.c) konstrukcja umocnienia wpustu ulicznego:- grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 MPa, gr.15cm,- kostka granitowa 8/8 cm na podbudowie betonowej z betonu kl. C12/15grubości min. 15cm,- opornik betonowy o wym. 12x25x100cm układanym na ławie betonowej gr. 15cmz oporemz betonu kl. C12/15.4) Zakres robót obejmuje:- zdjęcie humusu gr. 30 cm,- wycinka drzew kolidujących z inwestycją,- wykonanie wykopów,- korytowanie wraz z zagęszczeniem podłoża,- wykonanie nasypów,- wykonanie elementów odwodnienia drogowego w postaci wpustów deszczowych, kolektora kanalizacji deszczowej ze studniami rewizyjnymi oraz wylotem do rowu zgodnie z projektem technicznym branży instalacyjnej,- montaż elementów chodnika i zjazdów w postaci obrzeży betonowych i krawężników,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,- wymiana betonowych słupków telekomunikacyjnych na markery oznaczeniowe,- wymiana hydrantów nadziemnych na podziemne,- wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów,- umocnienie nawierzchni przy wpustach ulicznych,- humusowanie poboczy z obsianiem trawą,- uporządkowanie terenu budowy.5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodniez dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:- oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,- oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,- poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę,d) realizacji inwestycji zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej,e) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodniez przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.),f) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,g) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,h) wykonania oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.Szczegółowy zakres inwestycji w zakresie Części 2 zamówienia określony został w projekcie budowlanym i kosztorysie stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34953300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach