Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Jachowicza 1
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. +48242625271, , fax. +48242625660
REGON: 1775600388 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont okrwsowy w O/ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 - remont pomieszczeń biurowych i magazynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest remont okresowy w O/ZUS w Płocku – remont należy wykonać zgodnie z przedmiarem i STWIOR. 2. Warunki realizacji: • Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, • protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, • Wykonawca, przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu: - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, - oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w O/ZUS w Płocku, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. • roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, • Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku O/ZUS w Płocku przy al. Jachowicza 1. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, - utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów uzyskanych z prac związanych z realizacją zadania. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić segregację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, pozwalającą na oddanie ich do punktu skupu surowców wtórnych lub przekazanie ich do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzające tego typu odpady. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Protokołu odbioru końcowego - dowód na spełnienie powyższych wymagań. - uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu • na całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na minimalnie 36 miesięcy, a maksymalnie na 48 miesięcy. W okresie objętym gwarancją jakości Wykonawca będzie prowadzić bezpłatne przeglądy, konserwacje, serwis z częstotliwością wymaganą przez producenta, jednak nie rzadziej niż raz w roku, w celu zapewnienia technicznej sprawności urządzeń. Z każdej przeprowadzonej czynności sporządzony zostanie protokół, podpisany przez strony. • Odbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. • Podstawa wyceny podana w przedmiarach robót jest wyłącznie elementem pomocniczym do sporządzenia przez wykonawcę wyceny robót (kosztorysu ofertowego). Podstawa wyceny podana w kosztorysie ofertowym wykonawcy nie musi być tożsama ze wskazaną w przedmiarze robót. • Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej w Oddziale ZUS w Płocku al. Jachowicza 1 w celu zapoznania się z warunkami w rejonie wykonywania zadania, szczegółowym rozmiarem i zakresem prac do wyliczenia ceny oferty oraz zdobycia informacji, które mogą być pomocne do przygotowania oferty niezależnie od informacji zawartych w SIWZ. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego uzgodnienia z zamawiającym. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi wykonawca. • W przypadku stwierdzenia różnic występujących między przedmiarem, a ewentualną wizją lokalną wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego w celu dokonania przez niego modyfikacji SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty dołączane do oferty: 1)Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 2)W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Dodano: 2024-05-15 - „Remont budynku użytkowanego przez jednostkę Ochotniczej Straży Pożarnej Nowa Góra”
Dodano: 2024-05-15 - Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-08 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15