Przetargi.pl
Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.

Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-898 Warszawa, al. "Solidarności" 127
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 440 42 12
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
    al. "Solidarności" 127
    00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 440 42 12
    REGON: 000324694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.so.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach D i F na kondygnacji +4 oraz w korytarzu A na kondygnacji +5, w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał w budynku użyteczności publicznej co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia, przy czym wartość robót związanych z układaniem i/lub wymianą uszkodzonych płytek nie może być mniejsza niż 80.000,00 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) oraz potwierdzi, że roboty zostały wykonane należycie;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie (co oznacza możliwość sumowania potencjału poszczególnych Wykonawców w zakresie spełniania warunku), z zastrzeżeniem, że Wykonawcy ci mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiotową robotę budowlaną, do realizacji której te zdolności są wymagane. W sytuacji, gdy każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamierza realizować robotę budowlaną, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że należycie wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną odpowiadającą ww. warunkowi udziału w postępowaniu, przy czym łącznie Wykonawcy muszą wykazać, że spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej.2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą następujące kwalifikacje:- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi,- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach