Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-898 Warszawa, al. "Solidarności" 127
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 440 42 12
- Data zamieszczenia: 2024-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 440 42 12
REGON: 000324694 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.so.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach D i F na kondygnacji +4 oraz w korytarzu A na kondygnacji +5, w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał w budynku użyteczności publicznej co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia, przy czym wartość robót związanych z układaniem i/lub wymianą uszkodzonych płytek nie może być mniejsza niż 80.000,00 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) oraz potwierdzi, że roboty zostały wykonane należycie;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie (co oznacza możliwość sumowania potencjału poszczególnych Wykonawców w zakresie spełniania warunku), z zastrzeżeniem, że Wykonawcy ci mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiotową robotę budowlaną, do realizacji której te zdolności są wymagane. W sytuacji, gdy każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamierza realizować robotę budowlaną, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że należycie wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną odpowiadającą ww. warunkowi udziału w postępowaniu, przy czym łącznie Wykonawcy muszą wykazać, że spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej.2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą następujące kwalifikacje:- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi,- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Dodano: 2024-05-15 - „Remont budynku użytkowanego przez jednostkę Ochotniczej Straży Pożarnej Nowa Góra”
Dodano: 2024-05-15 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29