SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Jana Sobieskiego 83
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 828 40 40
- Data zamieszczenia: 2023-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
ul. Jana Sobieskiego 83
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 828 40 40
REGON: 072147187 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oddziału niemowlęcego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont oddziału niemowlęcego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią integralną część SWZ. Przedmiotem zamówienia są wyłącznie elementy wskazane w przedmiarze z następującymi zmianami dotyczącymi działu 4:1) Lp. 21 – ilość - 4m 2) Lp. 22 - ilość - 2szt 3) Lp. 23 – nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia4) Lp. 25 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia 5) Lp. 26 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia6) Lp. 27 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia 7) Lp. 28 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia 8) Lp. 29 - ilość - 4m 9) Lp. 32 – ilość - 4m 10) Lp. 35 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówieniaWykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Równocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie zapisy w STWiORB, które nie mają związku z niniejszym zamówieniem nie mają zastosowania.2. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracyZamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonaniem robót zabezpieczających, malowania i robót towarzyszących na podstawie dokumentacji projektowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy. Zamawiający nie określa innych niż określone w art. 95 ust. 1 wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-05-08 - Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07