Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
ul. Budziwojska 149
35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
REGON: 12575570000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje m.in. 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym z obcinaniem krawędzi – 2 000 t; 2. Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – 120 000 m2; 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym – 10 000 t; 4. Remont nawierzchni drogowych – wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 120 000 m2; 5. Remont nawierzchni na chodnikach – wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm – 6 500 m2; 6. Przebudowa przełomów: - wykonanie wykopów – 3 200 m3; - podbudowa z pospółki 20 cm – 8 000 m2; - podbudowa z tłucznia 10 cm) – 8 000 m2; 7. Podbudowa z pospółki stabilizowanej cementem – gr. 20 cm – 8 000 m2; 8. Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym – 300 t; 9. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym - 3 000 m2; 10. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem kamiennym - rakowizny - 3 000 m2; 11. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej – głęb. frezowania 3 cm – 10 000 m2; 12. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej – głęb. frezowania 4 cm – 10 000 m2; 13. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – kratki ściekowe uliczne istniejące - 420 szt.; 14. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – włazy kanałowe istniejące – 150 szt. 15. Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powlekanej asfaltem – 40 000 m2; 16. Przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6·cm na podsypce cementowo-piaskowej – 1 500 m2; 17. Przestawienie krawężników betonowych, krawężniki wystające 15x30·cm , wraz z rozbiórka i odtworzeniem ławy betonowej gr. 7cm – 1 000 mm; 18. Przestawianie obrzeży betonowych 30x8·cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 średniej grubości 7cm, wraz z rozbiórka i odtworzeniem ławy betonowej – 1 000 mb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 120 000,00 PLN, słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . 3. Kosztorys ofertowy 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2024-05-08 - Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26