Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Dobieszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 95-010 Stryków, Dobieszków
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 710 90 90 , fax. 42 710 92 40
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Dobieszkowie
Dobieszków 70
95-010 Stryków, woj. łódzkie
tel. 42 710 90 90, fax. 42 710 92 40
REGON: 10101295300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://osz-dobieszkow.bip-e.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont kompleksowy pokoi hotelowych z łazienkami w budynku OSZ w Dobieszkowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont kompleksowy pokoi hotelowych z łazienkami w budynku OSZ w Dobieszkowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SIWZ . Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych. 2) Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju. 3) Demontaż wykładziny dywanowej 4) Demontaż paneli ściennych 5) Ułożenie rurociągów z tworzyw sztucznych 6) Ułożenie instalacji elektrycznej. 7) Wykonanie zabudowy ścian 8) Uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych 9) Wymiana drzwi 10) Wykonanie sufitów podwieszonych z płyty kartonowo -gipsowej 11) Ułożenie glazury. 12) Wykonanie gładzi gipsowej 13) Montaż armatury łazienkowej i grzejników. 14) Malowanie ścian. 15) Montaż wykładziny dywanowej i listew wykończeniowych 16) Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe i ich montaż. 17) Pozostałe roboty nie ujęte a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 07101013710044601391200000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr: 2/Z/OSZ/2020” 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wymagany jest przelew (niedopuszczalna jest wpłata gotówkowa). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium został załączony do oferty. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania wypłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta/zamawiającego, albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentów potwierdzających umocowanie osób podpisujących żądanie wypłaty). Bankiem prowadzącym rachunek Zamawiającego jest Narodowy Bank Polski, który wg wewnętrznych regulaminów poświadcza podpisy „w zakresie związanym z prowadzeniem rachunku”. Wykonawca może złożyć dokument wadialny z wymogiem przesłania żądania wypłaty wadium za pośrednictwem banku, pod warunkiem, że gwarant/poręczyciel zaakceptuje w dokumencie tę formę poświadczania, uznając ją przy ew. żądaniu wypłaty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, albo włożyć w kopertę, w której znajduje się składana oferta (nie spinać trwale z ofertą). 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. W przypadku zmiany adresu bądź nr kąta, na które należy zwrócić wadium Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 10. Pozostałe wymagania dotyczące wadium określone są w ustawie Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg Załącznika nr 4 dołączonego do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający zachęca wykonawców nienależących do żadnej grupy kapitałowej do złożenia wraz z ofertą stosownego oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2024-05-14 - Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa sieci teleinformatycznej dla budynku biurowego zlokalizowanego w Zgierzu przy ul. Długa 49, 2 piętra II i III oraz przyległego budynku B
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
Dodano: 2024-05-12 - „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Reczkowie Nowym – etap I”
Dodano: 2024-05-09 - Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
Dodano: 2024-05-09