Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47, , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, , fax. 324 221 247 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i naprawa placów oraz chodników osiedlowych w zasobach ZGM z podziałem na zadania: - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa placów oraz chodników osiedlowych w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1: Remont i naprawa placów oraz chodników osiedlowych w zasobach ZGM przy ul. Piownik 9 w Rybniku, Zadanie nr 2: Remont i naprawa placów oraz chodników osiedlowych w zasobach ZGM przy ul. K. Ogrodowskiego 1, 3, 5, 7 w Rybniku Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, szkice projektu zagospodarowania terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: Zadanie nr 1: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), Zadanie nr 2: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA PARKINGU PRZY UL. OBR. WESTERPLATTE 130 W KATOWICACH - ASFALTOWANIE
Dodano: 2024-02-08 - ,, Budowa „EKOPARKU” w Kuźni Raciborskiej” Zadanie dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w ramach Programu „Zielona Przestrzeń”.
Dodano: 2024-01-03 - „Przebudowa dróg gminnych ul. Sikorskiego i Zawadzkiego w miejscowości Krzanowice ”
Dodano: 2022-12-30 - BOISKONASZÓSTKĘ – budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mysłowicach – Dzielnica Brzęczkowice - Słupna – MBO 2022.
Dodano: 2022-09-05 - Wykonanie robót budowlanych (oświetlenie i boisko sportowe) w ramach Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego w 2020r. w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-09-10 - Wykonanie robót budowlanych (oświetlenie i boisko sportowe) w ramach Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego w 2020r. w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-07-31 - Wykonanie robót budowlanych (boiska sportowe i strefa relaksu) w ramach Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego w 2020r. w podziale na 3 części
Dodano: 2020-05-06 - Wymiana krawężników drogowych, obrzeży chodnikowych, kształtki chodnikowej i umocnienie rowu elementami prefabrykowanymi.
Dodano: 2020-01-16 - Wykonanie nawierzchni placów gospodarczych i montaż boksów śmietnikowych
Dodano: 2019-07-16 - Remont wejścia i podjazdów od strony ul. Ligonia do Gmachu Sejmu Śląskiego położonego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach - postępowanie nr 2
Dodano: 2019-04-30