Przetargi.pl
Konserwacja, eksploatacja oraz usuwanie awarii c.o. i c.w.u.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, eksploatacja oraz usuwanie awarii c.o. i c.w.u.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 265 budynkach obsługi konserwacyjno-eksploatacyjnej wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, a także pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania lub instalacji ciepłej wody użytkowej oraz usuwanie tych awarii w budynkach zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków KZGM w Katowicach (od EB-1 do EB-6). 2. Łączna powierzchnia grzewcza budynków objętych usługą wynosi 189.514,66 m2 (147.182,89 m2 w budynkach mieszkalnych, 42.331,77 m2 w budynkach użytkowych) - szczegółowy wykaz powierzchni zawiera Załącznik nr 2 do umowy. Liczba roboczogodzin w przeliczeniu na 1 osobę niezbędnych do usunięcia awarii (wg aktualnych potrzeb) wynosi 3200 roboczogodzin (2400 w budynkach mieszkalnych, 800 w użytkowych). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. UWAGA: W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie w trakcie trwania umowy z PRAWA OPCJI z powodu: 1) możliwości zmiany +/- 10% liczby budynków (powierzchni grzewczej) objętych przedmiotem zamówienia w całym okresie jego realizacji w związku z objęciem lub rezygnacją z zarządzania budynkiem przez Zamawiającego lub wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania w budynku. 2) zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii. 3) zwiększenia kosztu materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwania awarii w związku ze zwiększeniem liczby awarii/liczby użytych materiałów. 5. Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje: 1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w pkt. 3 minus 10%. 2) 3200 roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii, 3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii w łącznej wysokości 110.520,00 zł brutto (kwota zabezpieczona przez Zamawiającego z uwzględnieniem dwóch stawek podatku VAT). Rozliczenie materiałów nastąpi po cenach nie przekraczających średnich cen wydawnictwa SEKOCENBUD dla ostatniego kwartału zgodnie z wzorem umowy. 6. Prawo opcji polega na: 1) możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby budynków (powierzchni grzewczej) +/- 10% w stosunku do liczby wskazanej w pkt. 2 i 3 niniejszego Rozdziału, 2) możliwości zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii do 4.000 roboczogodzin (o 600 na budynki mieszkalne, i 200 na budynki użytkowe), 3) możliwości zwiększenia środków na rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwania awarii maksymalnie o 27.937,50 zł brutto. 7. Maksymalna wartość umowy (z uwzględnieniem prawa opcji) to suma: 1) kosztów wykonania usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej (+10%), 2) kosztów maksymalnej liczby roboczogodzin przewidzianych na potrzeby usuwania awarii 3) kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej, która łącznie wynosi 138.457,50 zł brutto. 8. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z konserwacją, eksploatacją i naprawami awaryjnymi c.o. i c.w.u. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach PKO BP 16 1020 2313 0000 3602 0515 4762 W tytule przelewu należy wpisać: „Konserwacja, eksploatacja oraz usuwanie awarii c.o. i c.w.u.(NZ.231.066.2017)”. 4. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert - określonego w Rozdziale XVI pkt 1 SIWZ. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zaleca dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza. 7. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium (w postaci niepieniężnej) w kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” jedynie w przypadku, gdy przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie Zamawiającego od konieczności posiadania przez Zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. 9. W treści wadium składanego przez Wykonawcę w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki (zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy) 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający dopuszcza by w przypadku Wykonawców występujących wspólnie wadium zostało wniesione przez jednego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach