Przetargi.pl
Remont elewacji i balkonów budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. rtm. W. Pileckiego 109 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i balkonów budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. rtm. W. Pileckiego 109 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont elewacji i balkonów budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. rtm. W. Pileckiego 109 w Warszawie. W związku z spękaniami, rozwarstwieniami izolacji termicznej i uszkodzeniami elewacji oraz bardzo złym stanem podestów balkonów zewnętrznych budynku przy ul. rtm. W. Pileckiego 109 należy wykonać remont elewacji i balkonów w celu zlikwidowania zagrożenia dla stanu technicznego budynku bezpieczeństwa i przywrócenia jej pełnej funkcjonalności. Ogólna powierzchnia elewacji, która będzie remontowana wynosi ok. 1482 m2. Zakres robót obejmuje, m.in.: - montaż i demontaż rusztowań rurowych wraz z siatkami zabezpieczającymi, w celu wykonania prac przygotowawczych i remontowych, - demontaż tynku elewacyjnego i rozbiórka płyt styropianowych, - wykonanie ocieplenia i wypraw elewacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - rozebranie posadzek tarasów balkonowych i elementów konstrukcji betonowych tarasów, - czyszczenie, wyrównanie podłoży i odtworzenie tarasów z wykończeniem zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - wymiana instalacji odgromowej i obróbek blacharskich, - wymiana stolarki otworowej zewnętrznej okiennej i drzwiowej, zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - remont cokołu i opaski wokół budynku, - remont studni doświetlających, - zabezpieczenie przed uszkodzeniem otworów okiennych, w sposób trwały, na czas wykonywania prac remontowych, - bieżąca utylizacja zbędnych i zużytych materiałów budowlanych, - mycie okien i sprzątanie terenu. Przy wykonywaniu prac remontowych elewacji i balkonów należy zachować szczególną ostrożność, odpowiednio wyodrębnić i zabezpieczyć teren przyległy do budynku, przed dostępem osób niepowołanych, a w szczególności dzieci, aby zapobiec uszkodzeniom osób i mienia. Rusztowanie należy zabezpieczyć siatką, przed możliwością upadku z wysokości materiałów budowlanych, narzędzi, itp. Termin rozpoczęcia i wykonania robót zostanie określony w umowie na realizację zamówienia, przy tym wszystkie roboty remontowe elewacji i balkonów mogą być wykonywane jedynie w okresie sprzyjających warunków atmosferycznych, tj. temperatur powyżej +5oC, lub gdy temperatury takie będą występować w porze nocnej, mimo temperatur wyższych w porze dziennej i powinny zostać również przerwane na czas intensywnych opadów atmosferycznych, szczególnie śniegu. Ewentualne przerwy w wykonywaniu prac należy każdorazowo odnotować w dzienniku budowy. Roboty przez cały okres trwania, w sposób ciągły, muszą być nadzorowane przez kierownika budowy. Prace remontowe odtworzeniowe należy wykonywać zgodnie z zakresem wynikającym z przedmiaru, dokumentacji projektowej wykonawczej, stanowiącej materiał w postępowaniu, zgodnie z przygotowaną przez projektanta Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) i opisem przedmiotu zamówienia, które będą stanowić załączniki do umowy, oraz zgodnie z: 1) wymogami wynikającymi z obowiązujących norm, warunkami technicznymi wynikającymi z przepisów techniczno-budowlanych i aprobat technicznych, 2) instrukcjami montażu i użytkowania oraz specyfikacjami producentów materiałów i sprzętu, 3) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością, 4) zaleceniami inspektora nadzoru i innymi pisemnymi uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, wpisanymi do dziennika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych zasad bezpieczeństwa podczas prac remontowych, tzn. jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót przed powstaniem szkód i zniszczeń, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, własności publicznej i prywatnej, w związku z tym: 1) zabezpieczy w sposób trwały, na czas wykonywania prac remontowych, szyby w oknach budynku oraz inne elementy wyposażenia i elewacji, które mogłyby ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu, także poprzez ich zdemontowanie, 2) zdemontowane ze względów bezpieczeństwa i technologicznych, elementy wyposażenia i elewacji, przeznaczone do ponownego zamontowania po zakończeniu prac, Wykonawca przechowa przez czas wykonywania prac demontażowych płytek klinkierowych we własnym zakresie, 3) przed rozpoczęciem robót remontowych przedmioty składowane przez mieszkańców na tarasach balkonów muszą być usunięte, w związku z czym wykonawca wraz z administratorem nieruchomości zapewni odpowiednią informację o terminie przystąpienia do prac remontowych, a w przypadku nieusunięcia tych przedmiotów we wskazanym terminie powiadomi o tym administratora. Wszystkie osoby zatrudnione przy pracach remontowych elewacji muszą posiadać przeszkolenie do pracy na wysokościach. Reakcja na warunki atmosferyczne W celu zachowania odpowiednich warunków technologicznych i zapewnienia wystarczającego zabezpieczenia elewacji w trakcie wykonywanych prac, wszystkie roboty remontowe elewacji i balkonów zewnętrznych mogą być wykonywane jedynie w okresie sprzyjających warunków atmosferycznych, tj. temperatur powyżej +5oC, także w porze nocnej, i powinny zostać również przerwane na czas opadów atmosferycznych, szczególnie śniegu. Ewentualne przerwy w wykonywaniu prac należy każdorazowo odnotować w dzienniku budowy, który zostanie również potwierdzony przez inspektora nadzoru. Klauzule społeczne Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917), w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonujące w trakcie realizacji zamówienia na terenie budowy czynności bezpośrednio związane z remontem elewacji, takie jak – uzupełnienie izolacji termicznej, wyrównywanie powierzchni elewacji, demontaż i ponowny montaż elementów i urządzeń montowanych na elewacji, skuwanie nawierzchni płyt balkonowych, wykonywanie izolacji, wykończenie przez nałożenie tynku i malowanie elewacji, wykończenie powierzchni tarasów balkonów. Na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ww. osób. Oświadczenie, o którym mowa wyżej, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wskazanie, że wynagrodzenie tych osób jest nie niższe niż minimalne wynagrodzenie przewidziane w aktach wykonawczych do ustawy 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 847) i powinno być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Pierwsze takie oświadczenie Wykonawca złoży przed zawarciem umowy. Brak oświadczenia, złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą lub stwierdzenie, że Wykonawca nie realizuje wymogu zatrudnienia, bądź w miejsce osoby zwolnionej nie zatrudnił następnej może stanowić podstawę do nie zawarcia umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy oraz spowoduje nałożenie kar na Wykonawcę, zgodnie z zapisami umowy. Inne ustalenia Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się z terenem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji, codziennie w godzinach od 8:30 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem WZL – Janem Brutkowskim, tel. 224437282 i 224437279 (sekretariat WZL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; - Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 12 000,00 złotych (dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 13.2 lit. od b) do e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach