Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 3461 D na odcinku Krzeszów - Grzędy na długości 2,8 km.

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 3461 D na odcinku Krzeszów - Grzędy na długości 2,8 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy remontu drogi powiatowej nr 3461 D na odcinku Krzeszów – Grzędy na długości 2,8 km. Zakres planowanych do realizacji robót obejmuje:1.wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 5,00 m, 2.profilowanie i wyrównanie nawierzchni bitumicznej (warstwa wyrównawcza), 3. wykonanie warstwy ścieralnej, 4.wykonanie wzmocnienia krawędzi nawierzchni do uzyskania szerokości 5,00 m, 5.likwidacje przełomów, 6.ścinkę poboczy, 7.oczyszczenie rowu wraz ze skarpowaniem, 8.remont przepustów pod koroną drogi oraz zjazdami indywidulanymi, 9.remont ścieku kamiennego, 10.remont balustrad na przepustach i moście. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne do przyległego rowu drogowego. Nawierzchnia drogi: 1.warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11, gr. 5 cm – AC-0/11-S, 2.warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16, gr. 100 kg/m2 – AC-0/16-W. Nawierzchnia drogi, gdzie występuje wzmocnienie krawędzi nawierzchni: 1.warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11, gr. 5 cm – AC-0/11-S, 2.warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16, gr. 100 kg/m2 – AC-0/16-W, 3.warstwa górna podbudowy z kruszywa 0-31,5. Gr. 15 cm. Nawierzchnia drogi, gdzie występuje likwidacja przełomów: 1.warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11, gr. 5 cm – AC-0/11-S, 2.warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16, gr. 100 kg/m2 – AC-0/16-W, 3.warstwa górna podbudowy z kruszywa 0-31,5, gr. 15 cm, 4.warstwa stabilizacji Rm = 1,5-2,5 MPa, gr. 15 cm. Konstrukcja pobocza: podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwa gr. 10 cm z zamiałowaniem, mechaniczne wyprofilowanie uprzednio ściętego pobocza. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi – dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi tymczasowy projekt organizacji ruchu, wyniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną i wykonana dokumentację geodezyjną powykonawczą oraz przekaże ją Zamawiającemu w ciągu 14 dni roboczych licząca od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca zapewni transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji oraz jako wytwarzający opady przestrzegał będzie przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy strony ustalają na dzień 28 września 2018 roku. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy przyjęta zostaje data zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót, potwierdzona przez Inspektora nadzoru. Zamawiający wymaga aby do wszystkich czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te roboty budowlane. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy za wyjątkiem robót ziemnych, dla których zatrudnienie wymagane jest w okresie prowadzenia tych prac. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących poszczególne czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczenia i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję pracy. Informacje ogólne: Poza pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Istotnych postanowieniach umowy. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z udostępnionymi rysunkami oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi zakresu w/w zadania. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowo z rysunkami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia awarii w obszarze remontowanej nawierzchni podmiot je usuwający każdorazowo zostanie poinformowany o obowiązku przeprowadzenia prac odtworzeniowych przez Wykonawcę lub inny podmiot przez niego wskazany (za uzgodnieniem stron) w celu zachowania gwarancji wynikającej z umowy łączącej Wykonawcę z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 60 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. W przypadku, gdy remont drogi kolidować będzie z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej niezwiązanymi z gospodarką drogową, Wykonawca na swój koszt dokona przełożenia lub zabezpieczenia w/w urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach