Przetargi.pl
REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ

Gmina Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935069
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy – remonty cząstkowe DRÓG GMINNYCH, na podstawie formularza cenowego – załącznika 1a, który obejmuje następujące części:CZĘŚĆ I. REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ, przewidywana wielkość 1350m2 (ok 135 ton) Uszczelnienie pęknięć nawierzchni poprzez zalanie asfaltem i zamiałowanie przy szerokości szczelin do 1 cm przewidywana wielkość 100mb, Regulacja urządzeń wbudowanych w pas drogowy przewidywana liczba szt. 42.Wymagania w zakresie zatrudnienia do Części I1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia - Utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy – remonty cząstkowe DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ i - REMONTY CZĄSTKOWE Masą asfaltową,Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na: CZĘŚĆ i Remonty cząstkowe masą asfaltową: musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 2 pracowników do robót bitumicznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:CZĘŚĆ I: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.2 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)3 Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie w dniu i godzinie składania ofert wskazanym w dalszej części SWZ.4 Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium: „remonty cząstkowe DRÓG GMINNYCH CZĘŚĆ I WZP 271.8-20/24”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. DoświadczenieWykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.CZĘŚĆ IZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał 1 robotę remontową, której przedmiotembył remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltową o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.2. Posiadany sprzętZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeńtechnicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawiedysponowania tymi zasobami. warunków zamówienia.CZĘŚĆ I: Wykonawca posiada lub wydzierżawi:- termos do transportu masy asfaltowej ,- walec- piłę do cięcia asfaltu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach