Przetargi.pl
Remont drogi leśnej nr 30 – drugie postępowanie

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37-630 Oleszyce, ul. Zielona 4B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (16) 6311660
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
    ul. Zielona 4B
    37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie
    tel. (16) 6311660
    REGON: 650016609
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/en/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej nr 30 – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont odcinkami w km 2+015 do 2+025, w km 3+385 do 3+870, w km 4+392 do 4+670, w km 5+380 do 5+630 drogi leśnej nr 30 położonej w Leśnictwie Sucha Wola. Realizacja zamówienia polega na:a) wyznaczeniu trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym,b) rozbiórce przepustów pod drogą fi 60 z murkami czołowymi z betonu,c) wykonaniu części przelotowej przepustów z rur PEHD lub równoważne o średnicy fi 60,d) wykonanie murków betonowych z zbrojeniem,e) wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów z rur podatnych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej,f) wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z przerzutem poprzecznym - wykonanie przepustów z plantowaniem skarp i dna wykopu,g) wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1km z plantowaniem skarp,h) wykonanie nasypów w gruncie kat. III z gruntu uzyskanego z dokopu (dokop pozyskany staraniem Wykonawcy) z zagęszczeniem i profilowaniem skarp,i) wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, warstwa grubości 20 cm - na przepustach,j) wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna grubości 10 cm - na przepustach,k) mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni drogi,l) skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni drogi,m) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną,n) wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu warstwa ścieralna grubości 4cm, o) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, w tym szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 złotych2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożonowniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Remont drogi leśnej nr 30 –drugie postępowanie”.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W zakresie doświadczeniaWarunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajemodpowiadającą przedmiotowi zamówienia (tj. roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg), na wartość brutto minimum 300 000,00 PLN.2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej co najmniej 13 osobami w tym:a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi koparki podsiębiernej jednonaczyniowej,b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi koparko ładowarki,c) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi walca,d) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi maszyny do rozkładania mieszanek betonowych,e) co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym o ładowności min 10 t,f) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno drogowej,g) co najmniej 5 osobami wykonującymi prace fizyczne.Osoby wskazane w punktach od 1) do d), powinny ukończyć z wynikiem pozytywnym sprawdzian, o którym mowa w § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 583 z poźn zm.), w wyniku którego otrzymały świadectwo oraz uzyskały wpis do książki operatora uprawniające do obsługi w/w maszyn i urządzeń technicznych.Osoby wskazane w punkcie e), powinny ukończyć z wynikiem pozytywnym egzamin państwowy oraz uzyskać prawo jazdy uprawniające do kierowania samochodem ciężarowym (o ładowności min. 10 t.) zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowaniapojazdami (Dz.U. z 2016 r. poz. 231 z póź. zm.) Osoba wskazana w punkcie f), powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z póź. zm.). W stosunku do wszystkich wyżej wymienionych osób Zamawiający uzna warunek za spełniony również w sytuacji, kiedy osoby te posiadają odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.682 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334 z póź. zm.).3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznymWarunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 szt. koparka podsiębierna jednonaczyniowa o poj. łyżki min 0,3 m3, 1 szt. koparko ładowarka, 1 szt. walec statyczny lub walec wibracyjny samojezdny o masie całkowitej minimum 10 t, 3 szt. samochód ciężarowy samowyładowczy ładowności minimum 10 ton, 1 szt. maszyna do rozkładania mieszanek betonowych umożliwiająca rozłożenie mieszanki mineralno-bitumicznej.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach