Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48(17)2216588
  • Data zamieszczenia: 2023-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    3 Maja
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. +48(17)2216588
    REGON: 690010550
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) dostawę (zakup, transport, rozładunek, dostarczenie) fabrycznie nowego, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 2) przekazanie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi aktualnej na dzień dostawy w języku polskim w wersji papierowej, przy czy musi to być instrukcja użytkownika, która umożliwi Zamawiającemu co najmniej kontrolę sprawności sprzętu i konserwację,3) wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż i uruchomienie tych elementów dostawy, które tego wymagają, 4) posprzątanie pomieszczeń po zrealizowaniu dostawy oraz naprawa ewentualnych zniszczeń w mieniu Zamawiającego, w tym w strukturze obiektu budowlanego,5) przeprowadzenie instruktażu/szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego, którzy będą sprawować nadzór techniczny nad Sprzętem, w tym w zakresie obsługi, kontroli sprawności sprzętu, a także wydanie dokumentu potwierdzającego odbycie instruktażu (dokumenty mają być imienne, dla każdego uczestnika odrębnie). 3. Opis sprzętu wraz z podaniem ilości zamawianych produktów określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach