Przetargi.pl
Remont dróg gminnych - ulicy Pod Borem w miejscowości Kotórz Mały oraz drogi bocznej od ulicy Dworcowej (Osiedle) w miejscowości Osowiec (z podziałem na dwie części)

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska 39c 39c
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
    REGON: 00055213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych - ulicy Pod Borem w miejscowości Kotórz Mały oraz drogi bocznej od ulicy Dworcowej (Osiedle) w miejscowości Osowiec (z podziałem na dwie części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych - ulicy Pod Borem w miejscowości Kotórz Mały oraz drogi bocznej od ulicy Dworcowej (Osiedle) w miejscowości Osowiec (z podziałem na dwie części). 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót z podziałem na zadania częściowe obejmuje: 2.1. Zadanie częściowe nr I - Remont drogi gminnej - ulicy Pod Borem wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr 1705 O w miejscowości Kotórz Mały . 2.1.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 98,5 m; b) Szerokość jezdni - 4,40 m; c) Spadki poprzeczne jezdni - daszkowy 2%; d) Rodzaj nawierzchni jezdni i zjazdów - kostka betonowa gr. 8 cm. 2.1.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Włączenie do ul. Opolskiej - drogi powiatowej 1705 O; c) Istniejącą nawierzchnią bitumiczną należy połączyć z nawierzchnią z kostki betonowej; d) Wykonanie systemu liniowego odwodnienia powierzchni na początku i na końcu remontowanej drogi; e) Korytowanie starej nawierzchni drogi na głębokość zgodną z przekrojami i profilem podłużnym; f) Wykonanie warstw podbudowy z kamienia łamanego bazaltowego; g) Na dolną warstwę podbudowy wykorzystać należy materiał kamienny z korytowania. h) Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm, o szerokości 4,40 m z obustronnymi krawężnikami 15x22x100; i) Krawężniki i obrzeża należy wbudować na ławie betonowej C12/15 zgodnie z rysunkami szczegółowymi; j) Wykonanie oznakowania pionowego; k) Uporządkowanie terenu plantowanie; l) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną; 2.1.3. Konstrukcja nawierzchni jezdni: a) Warstwa ścieralna z wibroprasowanej kostki betonowej - grubości 8 cm; b) Podsypka z miału kamiennego - grub. 3 cm; c) Górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego bazaltowego 0-31,5 mm - grubości 10 cm; d) Dolna warstwa podbudowy z materiału kamiennego z korytowania nawierzchni istniejącej - grubości - 25 cm. 2.1.4. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: a) Warstwa ścieralna z wibroprasowanej kostki betonowej - grubości 8 cm; b) Podsypka z miału kamiennego - grub. 3 cm; c) Górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego bazaltowego 0-31,5 mm - grubości 15 cm. 2.1.5. Odwodnienie: a) Woda opadowa z drogi zostanie odprowadzana w sposób naturalny za pomocą spadków do wykonanych ścieków przykrawężnikowych; b) Na połączeniu z drogą powiatową zastosować należy system liniowego odwodnienia powierzchni z odpływem do rowu przydrożnego; c) Na końcu remontowanej drogi wykonać należy system liniowego odwodnienia powierzchni z podłączeniem do studni chłonnej. 2.1.6. Rozwiązania wysokościowe: a) Oś drogi zbliżona do istniejącej osi drogi; b) Zachowanie normatywnych pochyleń poprzecznych i podłużnych; c) Połączenie z drogą powiatową należny dowiązać wysokościowo do wysokości nawierzchni bitumicznej ul. Opolskiej; d) Koniec wykonanej drogi dostosować wysokościowo do nawierzchni z kostki wjazdu na posesję nr 9. e) Niweleta może być nieznacznie skorygowana i dostosowana optymalnie do przyległych wjazdów na posesje. 2.1.7. Docelowe oznakowanie: W obrębie włączenia do ul. Opolskiej należy ustawić znaki D-46; D-47 wraz ze znakiem A-7. 2.1.8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10a i 11a do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. Zadanie częściowe nr II - Remont drogi gminnej - drogi bocznej od ulicy Dworcowej (Osiedle) w miejscowości Osowiec 2.2.1. Ogólny obmiar inwestycji: a) Długość odcinka - 107,5 mb; b) Szerokość jezdni - 3,0 m; c) Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m; d) Rodzaj nawierzchni jezdni - kostka betonowa gr. 8 cm. 2.2.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe; b) Wykorytowanie istniejącej nawierzchni drogi; c) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm; d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm; e) Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety; f) Ułożenie krawężników 15x22x100 wbudowanych na ławie betonowej; g) Ułożenie kostki betonowej na podsypce z miału kamiennego; h) Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych; i) Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 10 cm; szer. 0,50 m; j) Wykonanie oznakowania pionowego; k) Uporządkowanie terenu plantowanie; l) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 2.3.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10b i 11b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2.4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały, robocizna, sprzęt) na okres wskazany w formularzu ofertowym, lecz nie krótszy niż 5 lat (oświadczenie zawarte w formularzu oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1. 2 000,00 złotych, (słownie: dwa tysiące złotych) dla zadania częściowego nr I. 2. 1 200,00 złotych, (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) dla zadania częściowego nr II.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach