Przetargi.pl
Remont dachu budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu gm. Słomniki

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu gm. Słomniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont więźby dachowej i pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu. UWAGA: Budynek nr 1 jest budynkiem o przeznaczeniu koszarowym. Wg symbolu klasyfikacji PKOB, podatek VAT na roboty budowlane należy przyjąć w kosztorysach ofertowych = 8 %. 3.2. Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. 3.3. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 1:  przeznaczenie budynku: koszarowy, wielofunkcyjny  rok budowy: 1957  kubatura: 8550 m3  powierzchnia użytkowa: 1837 m2 3.4. ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej:  rozebranie pokrycia dachowego z blachy  rozebranie więźby dachowej  rozebranie ścian, filarów, kominów z cegły  rozebranie podłoży z betonu  murowanie ścianek i kominów z cegły  wykonanie wieńca żelbetowego i czapek kominowych  wykonanie więźby dachowej z tarcicy nasyconej  wykonanie pokrycia dachu z blachy tytan.-cynk.  wykonanie obróbek dekarskich z blachy tytan.-cynk.  wykonanie tynków zewnętrznych ścian i profili ciągnionych  montaż rynien i rur spustowych z blachy tytan.-cynk.  montaż stopni i ław kominiarskich  wykonanie i pomiary instalacji uziemiającej i odgromowej na dachu budynku  montaż rusztowań rurowych, zewnętrznych Zakres robót branży sanitarnej:  demontaż naczynia wzbiorczego na stropie poddasza budynku  montaż czyszczakow kanalizacyjnych i odpowietrzników Zakres robót branży elektrycznej:  demontaż instalacji odgromowej  wykonanie i pomiary instalacji uziemiającej i odgromowej na dachu budynku 3.5. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Przedmiary robót:  BUDOWLANY  ELEKTRYCZNY b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: - Tytuł, Spis zawartości SST -1 Roboty budowlane • SST-1.1 Roboty w zakresie burzenia, rozbiórki i demontażu • SST-1.2 Roboty betonowe - wieniec • SST-1.3 Remont gzymsu • SST-1.4 Remont dachu - więźba • SST-1.5 Remont dachu - pokrywanie • SST-1.6 Kominy • SST-1.7 Wykonanie rynien, rur spustowych • SST-1.8 Posadzka betonowa SST -2 Roboty instalacyjne, elektryczne: • SST-2.1 Ochrona odgromowa c) Projekt Wykonawczy  Budowlany  Elektryczny 3.6 Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” – stanowiącej zał. nr 10 do SIWZ, „Przedmiarze robót” - stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ oraz „Projekcie”– stanowiącym zał. nr 12 do SIWZ. 3.7 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017, poz.2101). 3.8. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.9. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.10. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. 3.11. Roboty, które nie są uwzględnione w przedmiarach robót, a wynikają z projektu budowlanego należą do zakresu przedmiotowych prac budowlanych. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. 3.12 . Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – zał. nr 10 do umowy) na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  25 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1) nw. dokumenty:  Jednolite oświadczenie (zał. nr 2);  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 11 do SIWZ oraz według przedmiaru robót, załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej (zał. nr 9);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach