Przetargi.pl
Remont dachu budynku Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,,Krakowski Ośrodek Terapii,, w Krakowie przy ul. Helclów 23a.

Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Krakowski Ośrodek Terapii" ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 221 858, , fax. 124 261 205
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Krakowski Ośrodek Terapii"
    Helclów 23a
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 221 858, , fax. 124 261 205
    REGON: 35064678000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kot.krakow@poczta.onet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,,Krakowski Ośrodek Terapii,, w Krakowie przy ul. Helclów 23a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont dachu budynku Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,,Krakowski Ośrodek Terapii,, w Krakowie przy ul. Helclów 23a. Prace polegać będą na wymianie pokrycia dachowego na blachę powlekaną na rąbek stojący 270,21m2 ( dach o spadku ok.6%-10%) wraz z obróbkami blacharskimi ( pas podrynnowy, pas nadrynnowy, attyki, lukarny, kosze -141,11m2, rynny 27,50mb, rury spustowe 77mb), zabezpieczenie ogniochronne i grzybobójcze więźby dachowej,wymianie instalacji odgromowej, dociepleniu i wymianą sufitów podwieszanych z płyt GKFI – 189,16m2 poddasza użytkowego wraz z robotami malarskimi. W zakres zamówienia wchodzi: remont dachu budynku Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,,Krakowski Ośrodek Terapii,,, w tym: - montaż rusztowania zewnętrznego systemowego wraz z osłonami z siatki, - wykonanie daszku ochronnego nad wejściami do budynku, - rozebranie pokrycia dachowego z ,,blachodachówki,, wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi z blachy ocynkowanej nie nadającymi się do użytku, - demontaż ołacenia dachu, desek czołowych,, - rozbiórka okładzin sufitowych z płyt GK, - usunięcie izolacji termicznej, - wywóz materiałów z rozbiórki, - ułożenie izolacji z folii polietylenowej, - wykonanie ołacenia dachu, desek czołowych,, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej, pomiędzy krokwiami, - ułożenie membramy dachowej, - przybicie kontrłat,deskowanie z płyty OSB - montaż maty strukturalnej z folią paroprzepuszczalną - pokrycie dachu blachą powlekana na rąbek stojący wraz z obróbkami blacharskimi, - montaż rynien, rur spustowych, ław kominiarskich, barier śniegowych, - odgrzybianie elementów więżby dachowej, - impregnacja ogniochronna elementów więźby dachowej, - wykonaie wymiany instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, - demontaż instalacji opraw oświetleniowych i ponowny montaż po wykonaniu obudowy stropu płytami GK - wykonanie okładzin stopów płytami GKFI mocowanych na ruszcie metalowym podwójnym podwieszanym, - montaż klap rewizyjnych do sufitów podwieszanych, - przecieranie istniejących tynków ścian, - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, obrazującą przebieg prac i zawierająca opracowanie ich wyników w sposób umożliwiajacy identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz wykonanych robót w 3 egzemplarzach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ, którego elementami są: a. Program Prac konserwatorskich b. Pozwolenie MWKZ Nr ZN-I.5142.395.2020 z dnia 09.10.2020r. c. Przedmiar robót d. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.( STWIORB)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium : wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30.10.2020r. godzina 13:00 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego 05 1020 2892 0000 5402 0752 4459, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu 1/PN/SPPPKOT/2020 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • w gwarancjach bankowych, • w gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie , w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodnośc z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z atr. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.7. 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA: Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punkcie VI ppkt 2 SIWZ; 3) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VI ppkt 3 SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): a) dla osób podpisujących ofertę lub podpisujących ofertę i zawierających umowę – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, b) ustanowione do reprezentowania Wykonawców, w przypadku składania oferty wspólnej, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów ( art. 23 ustawy Pzp). 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca – tj. zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych na potrzeby realizacji zamówienia ( jeżeli dotyczy). 6) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach