Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń parteru budynku użyteczności publicznej przy ul. Ks. J. Ożoga 9 w Dynowie

Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, Rynek, 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
    Rynek, 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    REGON: 650900269
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń parteru budynku użyteczności publicznej przy ul. Ks. J. Ożoga 9 w Dynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych pn: „Remont części pomieszczeń parteru budynku użyteczności publicznej przy ul. Ks. J. Ożoga 9 w Dynowie”.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1) wymianę podłóg i posadzek, 2) wymianę drzwi wewnętrznych, 3) odnowienie powłok malarskich, 4) remont okładzin ścian (uzupełnienia, naprawa tynków, szpachlowanie),5) remont instalacji wod-kan wraz z białym montażem, 6) remont instalacji elektrycznej,7) remont instalacji c.o. 8) zakup i dostawa wyposażenia;2. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisany został 1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SWZ),2) dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SWZ),3) przedmiarach robót ( załącznik nr 11 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: e) zdolności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym:kierownikiem Budowy który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz koordynatora kierowników robót.kierownikiem robót branży sanitarnej, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.kierownika robót branży elektrycznej, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń.oraz aktualne zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa bądź uprawnienia z Unii Europejskiej.Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane wydane zgodniez przepisami ustaw z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zgodniez Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.2) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach