Zarząd Dróg Powiatowych w Mogilnie ogłasza przetarg
- Adres: 88300 Mogilno, ul. M. Konopnickiej
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 157 047 , fax. 523 157 047
- Data zamieszczenia: 2018-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Mogilnie
ul. M. Konopnickiej 20
88300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 157 047, fax. 523 157 047
REGON: 9236544800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-mogilno.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2018 r. z podziałem na 2 zadania: Zadanie I - remont cząstkowy grysem i emulsją asfaltową oraz mieszanką mineralno – asfaltową na terenie gmin Mogilno i Dąbrowa Zadanie II - remont cząstkowy grysem i emulsją asfaltową oraz mieszanką mineralno- asfaltową na terenie gmin Strzelno i Jeziora Wielkie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : Zad. I - wykonanie remontu cząstkowego grysem i emulsją asfaltową na powierzchni ok. 13 400 m2 oraz mieszanką mineralno – asfaltową przy śr. gł. wyboi 4 cm, w ilości ok. 350 ton wbudowanej masy (3500 m2) Zad. II - wykonanie remontu cząstkowego grysem i emulsją asfaltową na powierzchni ok. 12 900 m2 oraz mieszanką mineralno – asfaltową przy śr. gł. wyboi 4 cm, w ilości ok. 350 ton wbudowanej masy (3500 m2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 6a i lub 6b SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-04-24 - „Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-02-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa
Dodano: 2024-02-07 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-14 - Remont trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Świedziebnia
Dodano: 2023-12-07 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-10-30 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymiana bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa nr 86/2023
Dodano: 2023-09-27 - Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
Dodano: 2023-09-27