Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji kationowej szybkorozpadowej 65% i grysów bazaltowych kl. I - remont wyboi (bez względu na głębokość uszkodzenia) remonterem drogowym typu Patcher.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87600 Lipno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 872 046
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wojska Polskiego 8
    87600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 872 046
    REGON: 91087014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnowski.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji kationowej szybkorozpadowej 65% i grysów bazaltowych kl. I - remont wyboi (bez względu na głębokość uszkodzenia) remonterem drogowym typu Patcher.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji kationowej szybkorozpadowej 65% i grysów bazaltowych kl. I - remont wyboi (bez względu na głębokość uszkodzenia) remonterem drogowym typu Patcher. Zakres robót - 3500 m2, w tym 3000 m2 w okresie wiosennym i 500 m2 w okresie jesiennym. 2. Remont nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych, obejmuje następujące czynności: 1) czyszczenie uszkodzonych miejsc z kurzu, piasku, luźnego materiału itp. poprzez wydmuchanie ich sprężonym powietrzem, 2) sprysk emulsją wcześniej przygotowanych miejsc uszkodzenia nawierzchni, 3) wypełnianie uszkodzonej nawierzchni wysokojakościową mieszanką - emulsja + grys, 4) obsypka czystym grysem powierzchni łaty wypełnionej mieszanką. 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty. 5. Wykonawca powinien dysponować remonterem drogowym PATCHER sprawnym technicznie i dopuszczonym użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wykonawca zapewni transport pracownikowi Zamawiającego, dokonującemu obmiaru robót. 7. Na wykonane roboty remontowe Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy. 8. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych będzie następować w okresie: wiosennym - od daty podpisania umowy – do 15.05.2018r. jesiennym – od 30.09.2018r. - do 15.10.2018r. 9. Odbioru robót dokonuje Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę. Z czynności odbioru sporządza się protokół z uwzględnieniem obmiaru powierzchni wykonanych robót. 10. Zakończenie robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje czynności odbioru, Wykonawca traci jednak w tym wypadku prawo do zgłoszenia swoich zastrzeżeń i zarzutów w stosunku do wyniku odbioru. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych. 11. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1) prowadzenia robót zgodnie z zakresem w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, 2) wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 3) przeprowadzenia robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 nr 47, poz. 401 z późn. zm.), 4) zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty. 5) protokolarnego przejęcia terenu budowy, 6) zapewnienia transportu pracownikowi Zamawiającego, dokonującemu obmiaru robót, 7) zapewnienia właściwej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie, 8) w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, 9) ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 10) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz – kosztorys ofertowy wg wzoru załącznik 1A, 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach